شناسهٔ خبر: 66939311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

دولت شهید رئیسی نمایش زیبای حکمرانی اسلامی بود

سردار «کوشکی» با اشاره به خدمات دولت سیزدهم و اقدامات شهید آیت الله رئیسی، گفت: دولت آقای رئیسی نمایش زیبای حکمران اسلامی را نه برای کشور ما بلکه برای همه دنیا به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در همایش بزرگداشت شهدای مقاومت و شهدای خدمت و دولت در شهرستان قیروکارزین با اشاره به ایثارگری شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: راه شهدا مسیر پر افتخاری است که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورد.
 
سردار سعید کوشکی عنوان کرد: ما نباید در تاریکی‌ها و ظلمات برآمده توسط مشرکین و کفار بمانیم و می‌بایست در مسیر ولی خدا حرکت کنیم و آرمان‌های بلند الهی و انقلابی که امام راحل آن را ترسیم کردند ادامه بدهیم.
 
وی با اشاره به آزادسازی خرمشهر گفت: لشکر صدامی که قرار بود یک هفته‌ای با حضور در تهران ایران را تصرف نماید، اما آن‌ها امام و مردم ایران را نشناخته بودند و رزمندگان دفاع مقدس این فتنه را از کشور راندند و ایران سرافزار شد.
 
سردار کوشکی با اشاره به دشمنی‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد. دشمنان بعد از ۸ سال دفاع مقدس همچنان امید داشتند تا با ایجاد فتنه‌های گوناگون سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ تا ۱۴۰۰ کشور را دچار حادثه کنند، اما با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پیروی خالصانه و تحمل سختی‌ها توسط مردم از همه اینها عبور کردیم.
 
وی با اشاره به انتخاب شهید رئیسی در انتخابات گذشته افزود: مردم به صحنه انتخابات میدان آمدند و یک ابر مرد، یک رهرو واقعی را انتخاب کردند که بار‌ها گفته بود من سرباز ولایت هستم و در عمل و و قول نشان داد که به این شعارش پایبند است. دولت آقای رئیسی نمایش زیبای حکمران اسلامی را نه برای کشور ما بلکه برای همه دنیا به نمایش گذاشت.
 
سردار کوشکی ادامه داد: آقای رئیسی که در راس قوه مجریه بود سخت‌ترین بار کشور روی دوشش بود، اما با قلب راستین و پای استوار به میدان آمد و در تشییع با شکوه این شهید میلیون ها انسان حضور پیدا می‌کنند و این نمایشگر اطاعت از ولی خداست.
 
وی گفت: امروز شاهد این هستیم همه دشمنان برای ارتباط با کشور ایران به صف میشوند، این نشانگر تبعیت محض مردم از رهبری است.
 
سردار کوشکی با بیان اینکه در انتخابات آتی شخصی را انتخاب کنید که همچون شهید رئیسی باشد خاطرنشان کرد: باید این را مورد توجه قرار دهیم که خدا ما را دوباره امتحان خواهد کرد. ان شاالله که ما به یاد این شهدای خدمت پای صندوق‌های رای حاضر بشویم و کسی را انتخاب کنیم که این پرچم را به دوش بکشد و بتواند مانند شهید رئیسی بر لبان مقام معظم رهبری لبخند رضایت بنشاند.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما