شناسهٔ خبر: 66936800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهدا و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار ایران اسلامی هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود،گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند. مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود،گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ "محمود کشاورز" به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دیدار با خانواده های شهید "سرحد عبدالهی" و " احمد رحیمی" با بیان اینکه خانواده های شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، روحیه ولایت‌مداری و دفاع از کشور را دوچندان می‌کند و امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از‌جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده های آنان است.

وی با اشاره به اینکه تکریم خانواده‌های شهدا تکلیف هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند، اظهار داشت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

کشاورز با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در راستای فرا گرفتن درس ایثار و فداکاری از شهدا و خانواده آنان است، تصریح کرد:موفقیت‌ های امروز ایران اسلامی در سایه همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده که نام و آوازه ایران و ایرانیان در جهان طنین‌انداز شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند و عزت و اقتدار کشورمان به ‌خاطر همین فرهنگ ایثار و شهادت است،تاکید کرد:همه مدیون ایثارگری شهدا و رزمندگان هستیم و امنیت و آرامش کنونی ایران حاصل رشادت‌های آنان است و تا زمانی که روحیه شهادت‌ طلبی در جامعه حاکم باشد دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام و آرمان‌های انقلابی وارد کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: هر‌چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از برکت خون شهدا و رشادت‌های دلیر‌مردان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس است.

گفتنی است که مدیرعامل، مدیر امور مهندسی و اجرای طرح ها، رئیس امور ایثارگران و فرمانده بسیج شرکت گاز استان ایلام با حضور در منزل خانواده های شهید "سرحد عبدالهی" و " احمد رحیمی" ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آرمان های والای امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند و در پایان با اهداء لوح سپاس از این خانواده‌ها تقدیر به عمل آمد.

نظر شما