شناسهٔ خبر: 66934684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کواکبیان کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شد

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در انتخابات ثبت‌نام کرد.

صاحب‌خبر -

مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس در انتخابات ثبت نام کرد.

 وی به عنوان نمایندهٔ تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره دهم و در دوره هشتم به‌عنوان نمایندهٔ سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی فعالیت می‌کرد. 

دولت من دولت مردم‌سالار با شعار صداقت با مردم است

کواکبیان پس از ثبت‌نام در انتخابات و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شاکرم که برای چهاردهمین دوره انتخابات ثبت‌نام کردم. نام دولت بنده دولت مردم‌سالار با شعار صداقت با مردم است. در همین جا هم بنده یاد و خاطره شهدای سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان را گرامی میدارم.

وی افزود: ۵ برنامه راهبردی دارم که اولینش تحقق جمهوریت سوم است؛ یعنی ما دو رفراندوم برای قانون اساسی داشتیم که معتقدم بار دیگر باید بازنگری برای قانون اساسی بر اساس اصل ۱۷۷ صورت بگیرد؛ معتقدم بسیاری از مشکلات کشور  به دلیل مشکلات در قانون اساسی است. 

انتخابات ریاست‌جمهوری

کواکبیان بیان کرد: دومین برنامه لغو کامل تحریم هاست و ارتباط با همه کشور‌ها به جز رژیم صهیونیستی بر اساس اصل حکمت، عزت و مصلحت است. سومین برنامه راهبردی ثبات و تقویت ارز ملی با استقلال بانک مرکزی است. چهارمین برنامه من فساد زدایی از ارکان حکومت با شفافیت کامل است و پنجمین برنامه‌ام هم حاکمیت قانون با دفاع از حقوق شهروندان است.

او ادامه داد:  در برنامه‌های اقتصادی صحبت من این است که ما کمترین رشد را در بین کشور‌های منطقه داشتیم. شاخص‌های اقتصادی ما در بین ۱۵ کشور همسایه بسیار پایین است. در وضعیت تجاری هم اوضاع بهتر نیست.

کواکبیان اظهار کرد: نرخ پایدار تورم‌مان دو رقمی است و نرخ بیکاری نیز بالاست. ۱۵ برنامه در حوزه‌های مختلف دارم که در صورت انتخاب آنها را اجرایی خواهم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما