شناسهٔ خبر: 66933368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای خدمت درهلال احمر آذربایجان غربی

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)،یوم الله ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در نمازخانه ستاد جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای خدمت درهلال احمر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مراسم با حضور مدیرعامل هلال احمر استان،مسئول نمایندگی ولی فقیه ، همکاران و داوطلبان هلال احمر در روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت : ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل به وصیت نامه الهی سیاسی همیشه ماندگار اوست که فرمودند من چه در میان شما باشم و چه نباشم نگذارید این انقلاب و اسلام به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام توحید خالقی  امام خمینی(ره) با تدابیر پیامبر گونه خود انقلاب را در آن برهه از بحران نجات داد و بعد از آن نیز سکانداری رهبر معظم و ‌صبر مردم در دوران انقلاب، ادامه راه انقلاب را هموار کرد.

وی درادامه گفت : همان گونه که رهبر کبیر انقلاب نیز اشاره کردند خستگی ناپذیر بودن، مردم داری و تواضع رئیس جمهور شهید ؛آیت الله دکتر رئیسی از ویژگی‌های مشهود ایشان بود اما سه ویژگی بارزتر ایشان خدمت به مردم، برداشتن بار از دوش مردم و تلاش  بود.

نظر شما