شناسهٔ خبر: 66932744 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

آغاز ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده

مشاور وزیر در امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان، از شروع ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در استان‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه سادات مدبر نژاد، با حضور در برنامه مثبت آموزش از شبکه آموزش، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و همراهانشان، اظهار داشت: نگاه آیت الله رئیسی به حوزه زنان و خانواده نگاهی اصیل بود و اصالت این نگاه در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.

وی افزود: یکی از محورهای اصلی صحبت ایشان در سازمان ملل بحث تعهد به خانواده بود و در واقع ایشان تعهد به خانواده را به عنوان یکی از محورهای اصلی گفتمان سازی و جریان سازی در جهان مطرح کردند و حتی از رهبران دینی و رهبران جهان خواستند که جنبش جهانی تعهد به خانواده را در دستور کار مشترک قرار دهند و روایت‌های ساختگی از زوجیت و جنسیت را محکوم کردند و اینها نشان از نگاه عمیق و اصیل ایشان به حوزه خانواده دارد.

مشاور وزیر در امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان ادامه داد: از طرفی اهتمام در اجرای سند تحول بنیادین و چرخش محوریت فرد به محوریت خانواده در طراحی نظامات آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و مشارکت چند وجهی اجتماعی تربیتی خانواده به عنوان چرخشی تحول آفرین اشاره شده است که باز هم می‌توان در این چرخش‌ها نگاه به حوزه خانواده را در دولت مردمی و نگاه رئیس جمهور شهید دید.

مدبر نژاد، از شروع ثبت نام آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده در استان‌ها خبر داد و افزود: امسال انتخاب مدرس جدید برای آموزش خانواده خواهیم داشت و معلمان علاقمند و توانمند واجد شرایط می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

نظر شما