شناسهٔ خبر: 66931477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از یک هکتار زمین برای احداث پارک بانوان در همدان اختصاص یافت

همدان-ایرنا- مدیر شهرداری منطقه چهار همدان گفت: ۱۲ هزار متر مربع زمین برای ساخت پارک و مجتمع فرهنگی، تفریحی برای بانوان همدان در یکی از مناطق کم برخوردار این شهر اختصاص یافت.

صاحب‌خبر -

علی طهماسبیان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این فضای فرهنگی-تفریحی در در مجاورت کوی علی‌آباد جزو مناطق کم برخوردار شهر همدان ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه گسترش فضای سبز نیاز شهروندان منطقه چهار همدان است، افزود: برخورداری از فضایی امن و با نشاط برای گذراندن اوقات فراغت بانوان جزو اهداف مدیریت شهری به شمار می‌رود و براین اساس با همکاری حوزه علمیه خواهران فدک اقدام به ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی، آموزشی بانوان در مجاورت کوی علی آباد خواهیم کرد.

طهماسبیان با اشاره به اینکه بازدید از محل و پیش‌نویس تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران فدک منعقد شده است،خاطرنشان کرد: در این راستا زمینی به وسعت ۱۲هزار متر مربع از فضای محصور در اختیار حوزه علمیه برای ایجاد پارک بانوان تحویل شهرداری منطقه چهار شد.

مدیر شهرداری منطقه چهار همدان یادآور شد: این مکان تبدیل به فضایی مناسب برای برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی خانواده،مهارت زندگی، حرفه آموزی و نیز برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت بانوان در راستای افزایش نشاط و امیدآفرینی حائز اهمیت است و احداث این مجتمع بسیاری از کمبودهای فرهنگی را حل می‌کند.

طهماسبیان با اشاره به اینکه این فضا دومین پارک اختصاصی بانوان در شهر همدان خواهد بود، افزود: اولین پارک اختصاصی بانوان در محلات کم برخوردار شهر همدان به زودی آماده سازی و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

نظر شما