شناسهٔ خبر: 66912989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دومین پارک بانوان در همدان احداث می‌شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان گفت: در راستای ایجاد فضای امن و به‌منظور رفاه حال بانوان، پارک و مجتمع فرهنگی و تفریحی بانوان همدان در مساحت ۱۲ هزار متر مربع در کوی علی‌آباد احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی طهماسبیان امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ در جمع خبرنگاران از ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی آموزشی بانوان همدان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در مجاورت کوی علی‌آباد شهرداری منطقه ۴ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش گسترش فضای سبز و نیاز شهروندان منطقه ۴ به ایجاد فضایی امن و با نشاط برای گذراندن اوقات‌فراغت بانوان در نظر داریم، با همکاری حوزه علمیه خواهران فدک به ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی و آموزشی بانوان در مجاورت کوی علی‌آباد اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌نویس تفاهم‌نامه با حوزه علمیه خواهران فدک منعقد شده است، افزود: در این راستا قرار است، زمینی حدود ۱۲ هزار متر مربع از فضای محصور در اختیار حوزه علمیه نسبت به ایجاد پارک بانوان، تحویل شهرداری منطقه ۴ شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با تاکید بر اینکه درصدد هستیم این مکان به فضایی برای برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی خانواده، مهارت زندگی، حرفه‌آموزی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی تبدیل شود، ادامه داد: ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات‌فراغت بانوان در راستای افزایش نشاط و امیدآفرینی حائز اهمیت است و به‌دنبال احداث این مجتمع هستیم.

طهماسبیان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری حوزه علمیه خواهران بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم که قابلیت بهره‌برداری حداکثری در راستای بهره‌مندی بانوان شهر همدان به‌ویژه اهالی منطقه ۴ را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این پارک دومین پارک اختصاصی بانوان در شهر همدان خواهد بود، گفت: در صورت احداث این مجتمع، نخستین پارک اختصاصی بانوان در محلات کم‌برخوردار شهر همدان به‌زودی تقدیم شهروندان خواهد شد.

نظر شما