شناسهٔ خبر: 66930380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی بدون توجه به رقابت‌ سرخابی‌ها برای قهرمانی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

کاپیتان مس خیال استقلالی‌ها را راحت کرد/مقابل پرسپولیس جوانمردانه بازی‌ می‌کنیم

کاپیتان مس خیال استقلالی‌ها را راحت کرد/مقابل پرسپولیس جوانمردانه بازی‌ می‌کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مس رفسنجان روز گذشته برابر استقلال خوزستان شکست خورد تا با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم جدول باقی بماند. مسی‌ها در هفته پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت؛ دیداری که نتیجه آن در سرنوشت قهرمان این دوره از رقابت‌ها تعیین‌کننده خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، حسن جعفری در خصوص شکست ۲-۳ مس مقابل استقلال خوزستان گفت: ما برای این بازی واقعا شرایط سختی داشتیم. در سفر به انزلی حدود ۱۴-۱۵ ساعت با اتوبوس در مسیر بودیم و زمانی که به تهران رسیدیم، بدون استراحت با یک پرواز به کرمان رفتیم و پس از آن با اتوبوس به رفسنجان آمدیم. از لحاظ بدنی خیلی تحت فشار بودیم. با توجه به شرایط بدنی‌ که داشتیم، فرم بازی‌مان خوب نبود. شرایط سخت بود و نسبت به انتظاری که از خودمان داشتیم، خوب بازی نکردیم. با این حال می‌توانستیم حداقل یک مساوی بگیریم، اما نشد.

او در خصوص دریافت سه گل از استقلال خوزستان در نیمه اول عنوان کرد: ما سه گل بد خوردیم. بعد از اینکه گل را زدیم، دو گل روی ایستگاهی و یک گل در جریان بازی دریافت کردیم که اصلا انتظارش را نداشتیم. متاسفانه همه چیز دست به دست هم داد و بازی را واگذار کردیم.

جعفری در پاسخ به اینکه آیا حضور در میانه جدول انگیزه بازیکنان مس را پایین آورده است، گفت: اصلا اینطور نیست. ما به هیچ وجه چنین نگاهی نداریم و اتفاقا هدف‌مان این بود که بتوانیم پیروز شویم و در رتبه کم رقمی قرار بگیریم. ما با وجود شرایطی که داشتیم، تمام تلاش‌مان را کردیم، اما نشد و شرمنده هواداران شدیم.

کاپیتان مس در خصوص بازی حساس با پرسپولیس در هفته پایانی رقابت‌ها عنوان کرد: بازی حساسی برای تعیین قهرمان خواهد بود اما ما فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم. با تمام وجود یک بازی جوانمردانه ارائه می‌دهیم. همانطور که آقای نویدکیا گفتند، ما به قهرمانی پرسپولیس یا استقلال توجهی نداریم. همیشه بازی برابر سرخابی‌ها انگیزه‌های خاص خودش را دارد و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و سایر مسائل به ما ارتباطی ندارد و دست خداست.

وی در مورد حضور در رقابت‌های جام حذفی و تقابل با آلومینیوم در مرحله نیمه نهایی این مسابقات اظهار داشت: ما از روز اول در جام حذفی تلاش کردیم و خدا را شکر تیم نتیجه گرفت. قرعه خیلی سختی در این رقابت‌ها داشتیم اما دو مدعی قهرمانی را حذف کردیم. از ابتدا هدف‌مان این بود که پله پله بالا برویم و الان هم یک بازی حساس با تیم خوب آلومینیوم داریم و امیدواریم پیروز شویم و به فینال برویم.

جعفری درباره مشکلات مالی بازیکنان مس توضیح داد: در این فصل مشکلات خیلی زیادی داشتیم که هنوز هم پابرجاست. تتها یک بازی باقی مانده و پرداختی به ما ۵۷ درصد بوده است. شرایط سختی وجود دارد اما بچه‌ها تا الان نجابت به خرج داده‌اند و تلاش‌شان را کردند. امیدوارم یک کاری کنند، چون الان ۸۰ درصد بچه‌ها قرارداد ندارند و این کار را برای باشگاه سخت می‌کند.

این بازیکن که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد، درباره آینده‌اش گفت: همه چیز بستگی به شرایط باشگاه دارد. این چهارمین سال حضور من در مس بود و این باشگاه را دوست دارم. اولویت اول و دوم و سومم همین جاست اما باید شرایط برای همکاری فراهم باشد. در حال حاضر ما در کوچکترین مسائل از جمله رفت و آمد و هتل و البسه مشکل داریم. امسال هیچ موضوعی نبوده که خیال ما از آن راحت باشد. این شرایط برای باشگاه مس رفسنجان که پشتوانه‌ای مثل شرکت مس دارد، خوب نیست. هر اتفاقی هم که در گذشته رخ داده، به منِ بازیکن و کادرفنی ربطی ندارد. من کارم را می‌کنم و باید قراردادم را بدهید و بیشتر از این چیزی نمی‌خواهم. مشکل مس این است.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما