شناسهٔ خبر: 66928224 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت پروژه مسکونی آتش‌نشانان تهرانی کلید خورد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی کارکنان این سازمان با دستور شهردار تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در عملیات اجرایی پروژه مسکونی آتش نشانی تهران که همزمان با پروژه ۲۰۰ هزار واحدی مسکن در شهر تهران با دستور شهردار پایتخت و با حضور مخبر معاون اول رئیس‌جمهور  و وزرای دولت به شکل ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: دغدغه مسکن آتش نشانان بسیار مهم است و اگر این مسئله حل شود، بسیاری از مشکلات آنان حل می‌شود، متاسفانه گاهی آتش‌نشانان ما حتی نصف و یک سوم حقوق خود را بابت اجاره خانه پرداخت می‌کنند. 

وی ادامه داد:‌ امیدوارم که با پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که طی چند ماه گذشته انجام شده است، آتش نشانان پایتخت به زودی صاحب واحد مسکونی شوند و ما پیگیر این موضوع هستیم. امروز هم عملیات پروژه مسکونی کارکنان سازمان آتش نشانی تهران بزرگ در زمینی به مساحت حدودا ۴۰ هکتار کلید خورد و تلاش خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن این منازل تکمیل شده و در اختیار آتش‌نشانان عزیز قرار بگیرد.

مراسم کلنگ زنی ساخت این مجتمع مسکونی در محله تهرانسر، توسط خانواده آتش‌نشان شهید قریب رضا دارابی و تعدادی از کارکنان دارای فرزند دوقلو انجام شد.

نظر شما