شناسهٔ خبر: 66928003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بذرپاش خبر داد

افتتاح بیش‌از ٢۶ هزار واحد مسکن ملی در استان تهران

وزیر راه‌وشهرسازی گفت: امروز بیش‌از ٢۶ هزار و ٨٠٠ واحد نهضت ملی مسکن در قالب‌های مختلف در سطح استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد بذرپاش بعدازظهر امروز _چهارشنبه، نهم خرداد_ در آئین افتتاح ۳۰۴۹ واحد نهضت ملی مسکن در شهر پرند اظهار کرد: در راستای کلان پروژه ساخت مسکن مردم که پروژه مسکن ملی هم در دل آن تعریف شده امروز در سراسر کشور شاهد اتفاقات خوب و مبارک در این حوزه هستیم.

وی افزود: جای شکرگزاری دارد که نیت خیر رئیس‌جمهور شهیدمان در حوزه ساخت مسکن خودش را نشان می‌دهد و شاهد باز شدن گره‌هایی که مانع انجام کار و دلسرد کردن خادمان مردم می‌شد و کنایه‌های بدخواهان که می‌گفتند چه شد، هستیم.

وزیر راه‌و شهرسازی ادامه داد: امروز می‌بینیم که حجم پروژه‌ها و افتتاح‌های مسکن آنقدر بالا رفته است که باید سجده شکر به‌جای آورد، البته این سنت خدا است که هر که برای خدا کاری را آغاز کند نباید از زبان بدخواهان بترسد و نه از سختی کار بهراسد و نه پیگیری‌ها خسته‌اش کند.

بذرپاش در ادامه با توجه به حضور دو بار رئیس جمهور در این مکان برای افتتاح پروژه مترو و افتتاح مسکن خاطرنشان کرد: این حضور، نشان از اهمیت موضوع برای ایشان و دولت است؛ ما امروز منتظر بودیم تا با حضور رئیس جمهور این اقدام بزرگ و مبارک را تقدیم مردم عزیز کنیم.

وی بیان کرد: البته حتماً در نبود رئیس جمهور شهید، کارها متوقف نخواهد شد، روزی نبود که ایشان با من تماس نگیرند، هفته‌ای نبود که جلسه‌ای در خصوص مسکن مردم برگزار نکند و پیگیری نکند.

صدور ٢٨١ هزار پروانه در بخش مسکن فرسوده

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: آمار امروز ما در پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۶٠٠ هزار واحد عبور کرده است و در همه بخش‌ها کار را با همین شدت ادامه خواهیم داد.

بذرپاش تصریح کرد: در کنار این بهره‌برداری، بیش از ٢۶ هزار و ٨٠٠ واحد نهضت ملی مسکن در قالب‌های مختلف امروز در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص بازآفرینی بافت فرسوده خاطرنشان کرد: یکی از کانون‌های هدف فعالیت ما در بخش تولید مسکن بازآفرینی بافت فرسوده است که امروز از عدد ٢٨١ هزار صدور پروانه در بخش مسکن فرسوده عبور کرده‌ایم و این عدد بسیار قابل توجه و در نوع خودش بی‌سابقه است.

آئین افتتاح ۳۰۴۹ واحد نهضت ملی مسکن، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه‌و شهرسازی و سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید بعدازظهر امروز نهم خرداد در شهر جدید پرند برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما