شناسهٔ خبر: 67546163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌شرقی:

رقابت های انتخاباتی تبدیل به رفاقت خواهد شد

طاها اعتمادی

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان‌شرقی به همدلی و همراهی تمام مردم و نامزدهای انتخاباتی برای پیشرفت ایران تاکید کرد و گفت: رقابت‌های انتخاباتی تبدیل به رفاقت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قنبرزاده عصر شنبه، ۱۵ تیرماه در مراسم قدردانی و شکرگزاری برای پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، از حمایت هواداران و حامیان مسعود پزشکیان ابراز قدردانی کرد و گفت: طرفداران با رای خود توانستند، دکتر پزشکیان را به عنوان رییس جمهور انتخاب کنند.

در این مراسم هزاران نفر از مردم تبریز با شعارهای (صل علی محمد طبیب ملت آمد)، (آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی)، (آذربایجان یاتمیبب اوز اوغلونو آتمییب) از پیروزی مسعود پزشکیان ابراز شادی و خرسندی کردند.

هوادارن با توجه به شروع ایام ماه محرم به عزاداری پرداختند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری و در راستای سفرهای انتخاباتی و تبلیغاتی خود ششم تیرماه به شهر تبریز برای دیدار مردمی در ورزشگاه تختی سفر کرده بود.

مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از مجموع ۳۰میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۷۵رای، با کسب ۱۶میلیون و ۳۸۴هزار و ۴۰۳ رای معادل ۵۳.۶ درصد آرا بر رقیب خود سعید جلیلی با ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳۷۹ رای معادل ۴۴.۳۴ درصد پیروز شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دو دور در تاریخ های هشتم و پانزدهم تیرماه با کاندیداتوری مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی برگزار شد.

رقابت های انتخاباتی تبدیل به رفاقت خواهد شد

رقابت های انتخاباتی تبدیل به رفاقت خواهد شد

رقابت های انتخاباتی تبدیل به رفاقت خواهد شد

رقابت های انتخاباتی تبدیل به رفاقت خواهد شد

انتهای پیام

نظر شما