شناسهٔ خبر: 66927573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خبر‌های کوتاه خراسان رضوی/ ۹ خرداد

در ادامه خبرهای امروز چند خبر کوتاه از شهرستان های فریمان، نیشابور و کوهسرخ را می خوانید.

صاحب‌خبر -

خبر‌های کوتاه خراسان رضوی/ ۹ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و به خصوص باطری خودرو در سطح شهرستان فریمان، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت لذا ماموران پلیس آگاهی فریمان دو متهم و یک مالخر را در این زمینه دستگیر و از بازرسی از خودروی مالخر تعداد ۱۰ باطری سرقتی کشف کردند.

سرهنگ جواد ابراهیمی با اشاره به این که متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۵۷ فقره سرقت اعتراف کردند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

خریداری جدیدترین تجهیزات و لباس‌های ضد حریق توسط سازمان آتش نشانی نیشابور

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: در راستای تکمیل تجهیزات حفاظت فردی و افزایش توان عملیاتی سازمان آتش نشانی، به زودی جدیدترین تجهیزات حفاظت فردی و لباس‌های ضد حریق برای پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی خریداری خواهد شد.

ابوالفضل اسدی افزود: خرید تجهیزات و لباس‌های فوق با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و تاکیدات ویژه شهردار نیشابور در راستای ارتقای توان عملیاتی سازمان آتش نشانی برنامه ریزی شده و به زودی اجرایی می‌شود.

تقلیب الکل در واحد‌های تولیدی آرایشی و بهداشتی نیشابور

 سرپرست اداره نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو نیشابور گفت: طبق دستوالعمل ابلاغی سازمان غذا و دارو کلیه الکل‌های مصرفی در صنایع آرایشی و بهداشتی قبل از استفاده در محصولات این واحد‌های تولیدی با نظارت مستقیم کارشناسان اداره نظارت بر مواد آرایشی و بهداشتی تقلیب می‌گردند.

الهه کارگزار افزود: الکل تقلیب شده در واقع اتیل الکلی است که به آن ماده شیمیایی مجاز به عنوان تقلیب کننده اضافه می‌شود و در نتیجه خلوص آن از بین رفته و غیر قابل شرب می‌شود.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده ضمن نظارت دقیق بر پروسه انجام کار، مستندات مربوط به ماده تقلیب کننده و سایر موارد مربوطه مد نظر قرار گرفته و مورد بررسی قرار‌ می‌گیرد.

برگزاری روز مزرعه گل محمدی در بخش برکوه روستای کوشه نما شهرستان کوهسرخ

حجت صفرنژادسرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کوهسرخ هدف از برگزاری روز مزرعه انتقال تجارب و دانش فنی کشاورزان پیشرو و ایده‌های برتر محققان با سایر بهره برداران دانست و گفت: روز مزرعه یک رویداد ترویجی است که با دعوت از محققین ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی زمینه برای ایجاد ارتباط بین کشاورزان و یادگیری ایده‌های نو فراهم می‌شود.

نظر شما