شناسهٔ خبر: 66927370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شانس صعود خیبر به لیگ برتر در بازی فردا با استقلال ملاثانی

در هفته سی و دوم لیگ فوتبال آزادگان، تیم خیبر خرم‌آباد فردا پنج شنبه ۱۰ خرداد از ساعت نوزده و سی دقیقه میهمان استقلال ملاثانی در آبادان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

شانس صعود خیبر به لیگ برتر در بازی فردا با استقلال ملاثانیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ۳۱ بازی قبلی در فصل جاری لیگ آزادگان توانسته است ۷۰ امتیاز به‌دست آورند و تنها یک امتیاز تا رسیدن به رکورد بیشترین امتیاز در طول یک فصل لیگ آزادگان که متعلق به ملوان بندرانزلی است، فاصله دارند.
خیبری‌ها از سه بازی باقی‌مانده این فصل فقط به چهار امتیاز نیاز دارند تا بدون حرف و حدیث لیگ برتری شوند، باید پنجشنبه‌شب در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی بروند.
نیم‌نگاه شاگردان مهاجری در این هفته به مهم‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول است؛ جایی‌که تیم‌های فجرسپاسی شیراز و چادرملو اردکان که تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی هستند باید به مصاف هم بروند!
هم اکنون خیبر خرم‌آباد ۷۰ امتیازی است و تیم‌های فجرسپاسی شیراز با ۶۷ امتیاز و چادرملو اردکان با ۶۶ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم حضور دارند.
با این شرایط خیبر فردا مهمان استقلال ملاثانی است. دیدار رفت با دو گل به سود خیبر خاتمه یافته بود. 
استقلال ملاثانی با ۳۴ امتیاز تیم دوازدهم جدول است. 
خیبر خرم‌آباد با کسب حداقل ۴ امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده (یک برد و یک تساوی) می‌تواند صعود خود به لیگ برتر را با ۷۴ امتیاز قطعی کند.

نظر شما