شناسهٔ خبر: 66927181 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

عباس محمدیان در جمع مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی گلستان؛

جغرافیا و شاخص تبلیغات باید متحول شود/ سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی روی میز کار است

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ظهر چهارشنبه عباس محمدیان و هیئت همراه در دیدار با جمعی از مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان گلستان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم مجدانه برای ارتقاء جایگاه کانون‌های تبلیغاتی تمام‌قد ایستاده‌ایم، گفت: خانواده بزرگ تبلیغات باید در گام نخست خود حامی و حافظ هویتش باشد و باور داریم جامعه تبلیغات سرمایه بوده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و درگذشته در کانون توجهات قرار نداشته است.

وی به برخی از اقداماتی که برای نخستین بار در حوزه کانون‌ها انجام یا پایه‌گذاری شده است اشاره کرد و افزود: عضویت در صندوق اعتباری هنر، تشکیل کمیسیون تبلیغات و برند، قدم برداشتن در مسیر تسهیل و کم کردن دغدغه‌ها در حوزه تسهیلات، بیمه و مالیات و نیز ریل‌گذاری برای نظام رتبه‌بندی تبلیغات چند نمونه از این اقدامات است.

محمدیان در ادامه توجه به تبلیغات هوشمند را ضروری دانست و گفت: افق و رویای من است که دیگر شاهد تبلیغات بنری نباشیم و در حوزه تبلیغات با پوست‌اندازی‌ها و دانش‌افزایی‌ها به سمت تبلیغات نوین حرکت کنیم.

وی سپس به آغاز به کار کمیته تبلیغات استان گلستان اشاره کرد و گفت: جغرافیا و شاخص تبلیغات باید متحول شود و ما در سال جاری به دنبال برگزاری جشنواره ملی تبلیغات و اهدای جایزه ملی تبلیغات هستیم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش همچنین ضمن اشاره به جایگاه زبان و ادب فارسی و مفاخر ایران‌زمین که برای ماندگاری این زبان کوشش‌های بسیاری را کردند، گفت: پاسداشت زبان فارسی را فراموش نکنیم و صاحبان کسب‌وکار بدان باید توجه ویژه‌ای نشان دهند.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه ضرورت دارد قدر پیشکسوتان خود را بدانیم، گفت: کانون‌ها در راستای ارتقاء هویت و جایگاه خود، برپایی نشست‌های فصلی و رویداد سازی را مدنظر بگیرند.

عباس محمدیان همچنین گفت: تا به امروز و در ادامه راه مشی ما هدایت، حمایت و نظارت منطبق با قانون است و از برپایی رویدادهای آموزشی برای دانش‌افزایی مجدانه حمایت می‌کنیم و باور داریم در این حوزه نیازمند کادر سازی هستیم.

وی در بخش پایانی سخنانش ضمن برشمردن دیگر دغدغه‌ها و اقدامات صورت گرفته، عنوان کرد: پذیرای ایده‌های نو و نقدها و نظرها هستیم. همچنین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی روی میز کار است.

همچنین مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان گلستان در خصوص مسائلی چون ارائه تسهیلات، بیمه و مالیات‌ها، تبلیغات در رسانه ملی و دیگر مسائل مرتبط مواردی را عنوان کردند و عباس محمدیان به‌طور مبسوط به کلیه مسائل مطرح‌شده پاسخ داد.

گفتنی است، در پایان این نشست از الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به پاس جدیت و اقدامات اثربخش در حوزه کانون های آگهی و تبلیغاتی و پاسداشت زبان فارسی با اهدای لوح از سوی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما