شناسهٔ خبر: 66926241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دادستان بندر ماهشهر از خانواده زندانیان سرکشی کرد

مهدی محمدی در ادامه سرکشی های مستمر خود به همراه ریاست ندامتگاه بندر ماهشهر ومدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان ، به دیدار خانواده تعدادی از مددجویان زندان بندر ماهشهر رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، دادستان بندر ماهشهر گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر ماهشهر اماده خدمت به خانواده های زندانیان  است، برای بازگشت دوباره به مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل تا کمک به تامین جهیزیه زوج های جوان و.... 

مهدی محمدی گفت: این سرکشی ها به صورت مستمر و به منظور بررسی و پایش وضعیت خانواده های زندانیان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که این قشر را در نبود سرپرست خانواده تهدید می کند ، صورت می گیرد . 

محمدی افزود: هم اکنون ۵۰۰ خانواده ای که سرپرست آنان دوران محکومیت خود را می گذراند ، تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان هستند و خدمات مختلف حمایتی و فرهنگی به آنان ارائه می شود . 

وی گفت: آسیب های اجتماعی و مشکلات این خانواده ها بررسی و بر اساس اولویت برای رفع آن با کمکهای خیران و نهادهای حمایتی اقدام می کنیم تا آسیب های کمتری این خانواده ها را درگیر کند . 

دادستان بندر ماهشهر گفت: در نخستین گام تلاش ما بازگشت به تحصیل فرزندان این خانواده هاست تا به مدرسه بازگردانده شوند 

مهدی محمدی افزود: در تلاش هستیم تا بتوانیم   با کمک خیرین و مسئولین شهرستان ،  تعدادی جهیزیه تهیه و تا پایان سال به فرزندان مددجویان زندان بندر ماهشهر اهدا شود. 

دادستان بندر ماهشهراز برنامه برای توانمند سازی مددجویان هم خبر داد و گفت: در این راستا علاوه بر برگزاری دوره های مهارت آموزی برای زندانیان به منظور کمک به راه اندازی کسب و کار،برنامه ای در راستای ایجاد اشتغال پایدار تدوین شده است که بخشی از مددجویانی که در ندامتگاه دارای مهارت شده اند  پس از ازادی به کار گیری شوند

نظر شما