شناسهٔ خبر: 67819218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

محسنی اژه‌ای:

اصول در نظام جمهوری اسلامی یکی است

رئیس قوه قضائیه گفت: ممکن است که در هر دولتی یک سری سلیقه‌ها وجود داشته باشد، ولی اصول و سیاست‌ها کلی یکی هستند و دشمن و بدخواهان نظام بدانند که سیاست‌ها نظام همان سیاست‌ها کلی هستند و تغییری پیدا نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز _ چهارشنبه سوم مرداد_ در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به شهادت رئیسی جمهور، اظهار کرد: با عنایت پروردگار و هوشیاری مردم و مسئولان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری تقریباً هیچ مسئله امنیتی خاصی به وجود نیامد.

وی افزود: خداوند یک نعمت یعنی شهید رئیسی را از ما گرفت ولی نعمت دیگری را یعنی انسجام همدلی مردم را به ما اضافه کرد، این نعمت انسجام را باید قدر بدانیم و از بداخلاقی‌ها دوری بجوییم.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: ممکن است که در هر دولتی یک سری سلیقه‌ها وجود داشته باشد، ولی اصول و سیاست‌ها یکی هستند. دشمن و بدخواهان نظام بدانند که سیاست‌ها نظام همان سیاست‌ها کلی ست و خللی در آن‌ها به وجود نخواهد آمد، مسئولان و مردم هم باید مراقب باشند که همدلی و انسجام خود را حفظ کنند که مبدا دشمن سواستفاده‌ای کند.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: با همین ظرفیت‌های موجود هم می‌توان خیلی از مشکلات مردم را حل کرد مردم از اول انقلاب تاکنون برای این نظام سنگ تمام گذاشتند و ما هم باید صد برابر آن‌ها برایشان سنگ تمام بگذاریم.

وی ادامه داد: هر اختیاری که من دارم و می‌توانم تنفیذ کنم به رئیس دادگستری استان تنفیذ خواهم کرد تا مشکلات استان را حل کند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: ظرفیت و مشکلات استان باید احصا و به صورت مکتوب وجود داشته باشد و با دولت‌های جدید به اشتراک گذاشته شود، اشتراک نظرات باعث پیشرفت و اختلاف نظرها باعث عقب استان خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که در همه استان‌ها وجود دارد مسئله وقف است، که حل مسائل وقف نیازمند تحقیق حقوقی، شرعی و میدانی است.

نظر شما