شناسهٔ خبر: 66926183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه درکاشان؛

جایگاه «فردخت» از مصادیق سبک زندگی دینی است

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به هفت توصیه مقام معظم رهبری در آخر بیانیه گام دوم انقلاب که مهمترین آنها علم، معنویت و اخلاق و سبک زندگی دینی می باشد اشاره کرد و افزود: جایگاه «فردخت» در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مصادیق سبک زندگی دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام المسلمین سیدسعید حسینی عصر چهارشنبه ۹ خر داد ۱۴۰۳ در مراسم اختتامیه بخش پژوهشی و علمی چهارمین جشنواره ملی ،فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فردخت» اظهار داشت: دلیل نامگذاری مقام معظم رهبری از کاشان به عنوان شهر مکرم به خاطر تکریم امامان باقر و صادق (ع) از دعوت مردم این خطه برای فرستادن علی بن باقر جهت تبلیغ دین به کاشان و فین بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به وجود مفاخر بزرگ منطقه کاشان اشاره کرد و با بیان اینکه کاشان یک منطقه استعداد خیز می باشد یاد آور شد: در تفسیر قرآن، نهج البلاغه،ریاضیات، نقاشی، هنر، شعر و ادب دارالمومنین کاشان مفاخر بنام و بزرگی دارد.

حجت الاسلام المسلمین حسینی به رتبه چهارم پرستاری کاشان در سطح کشور اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از دانشگاه ایران، تهران و شهید بهشتی تبریز دانشکده پرستاری کاشان در رتبه برتر قرار دارد.

عضو خبرگان رهبری جشنواره ملی، فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فردخت» را جلوه ماندگاری از عرضه هنر پوشش ایرانی اسلامی از کاشان به سراسر کشور و جهان اسلام دانست و افزود: شهید مطهری فرمود قدرت تفکر را باید بالا ببریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان به هفت توصیه مقام معظم رهبری در آخر بیانیه گام دوم انقلاب که مهمترین آنها علم، معنویت و اخلاق و سبک زندگی دینی می باشد اشاره کرد و افزود: جایگاه «فردخت» در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مصادیق سبک زندگی دینی است.

حجت الاسلام المسلمین حسینی با بیان اینکه لباس فاخری که متخصصین در «فردخت» تولید کردند در جهاد علمی و فرهنگی به فرهنگ غرب تنه می زند، تصریح کرد : غرب فرهنگ برهنگی و بی حیایی را تبلیغ می کند ولی «فردخت» که یک پیشینه دینی، اسلامی و سنتی کاشانی دارد ابداع شد تا با کمک متخصصین داخلی، طراحی و تولیدات آن بر فرهنگ غرب غلبه کند.

انتهای پیام./

نظر شما