شناسهٔ خبر: 66922795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

عملیات گازرسانی به ۳۵ پروژه صنعتی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: عملیات اجرایی ۳۵ طرح صنعتی آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به شبکه گاز ملی متصل شوند.

صاحب‌خبر -

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در شرکت گاز پیگیر آن هستیم، بحث گازرسانی به صنایع و تأمین نیاز آنهاست.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳۵ طرح صنعتی آغاز شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به شبکه گاز ملی متصل شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از اجرای ۸۲ طرح گازرسانی صنعتی در سال‌جاری هم خبر داد و گفت: شرکت گاز استان برای گازرسانی به طرح‌های صنعتی اعتباری بالغ بر ۶۸۵ میلیارد ریال اختصاص داده است.

سلیمانی‌نژاد همچنین از برنامه‌های گازرسانی به روستاهای محروم استان اشاره کرد و اظهار داشت: طبق زمانبندی اجرای طرح‌ها، عملیات گازرسانی روستایی به تعداد ۱۵ طرح در هفته دولت و ۲۹ طرح در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان‌ اعتبار هزینه شده برای گازرسانی روستایی استان طی سال جاری را بیش از یک هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال بیان کرد و ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها ۲ هزار و ۵۴۲ خانوار روستایی به شبکه گاز کشور متصل می‌شوند.

وی به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و داخلی اشاره کرد و افزود: در عملکرد درخشان دولت سیزدهم به ریاست شهید ابراهیم رئیسی استان زنجان بی‌نصیب نماند و در طول خدمت سه ساله شبانه‌روزی این شهید بزرگوار از برکات زیادی در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شد که یکی از آنها برخورداری مردم شریف و قدر شناس استان از نعمت پاک و ارزان گاز بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۳۲ هزار و ۸۹۹ مشترک در بخش خانگی، چهار هزار و ۸۷۰ مشترک در بخش تجاری و ۲۱۰ مشترک در بخش صنعتی به مشترکین گاز استان افزوده شد، خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های مسئولان استانی و هیئت دولت سیزدهم جذب مشترکان در بخش خانگی ۱۰ درصد، در بخش تجاری ۱۷ درصد و در بخش صنعتی نیز ۹ درصد نسبت به اشتراک پذیری دولت قبل رشد داشته است.

نظر شما