شناسهٔ خبر: 66922637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چگینی: سعی دارم بین جامعه ورزش رزمی اتحاد برقرار کنم

ظریفه ملک‌پور

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: در فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی به روی تمام پیشکسوتان این رشته باز است و سعی دارم بین جامعه ورزش رزمی اتحاد برقرار کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، افشین چگینی در جمع خبرنگاران درباره حضورش در حرم مطهر در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب (ره) اظهار کرد: اگر در راستای منویات معمار کبیر انقلاب حرکت کنیم آسیبی به خودمان، ورزش و نظام نخواهد رسید. امیدوارم رهروان خوبی برای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری باشیم‌.

او گفت: در حوزه ورزش به‌ویژه همگانی و قهرمانی اخلاق را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم. در فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی با وجود  ۱۴۰ رشته متعدد برآنیم اتفاقات خوبی در حوزه قهرمانی با همکاری تیم مدیریتی که انتخاب شده و به‌زودی معرفی خواهند شد، رقم بزنیم و باعث اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین بین‌المللی باشیم.

چگینی ادامه داد: هدف من این است که تمام طیف‌ها را با هم همدل و اتحاد را بین جامعه ورزش‌های رزمی ایجاد کنیم. از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی، روسای هیات‌ها، کمیسیون داوران، مربیان و کسانی که به من رای دادند یا رای ندادند تشکر می‌کنم و معتقدم انتخابات تمام شده و الان فضای رفاقت است نه رقابت.

او گفت: من به تک‌تک کسانی که با من رقابت کردند از جمله بهتری، رئیس پیشین این فدراسیون، خسته نباشید می‌گویم از او دعوت کردم که از تجربیاتش در فدراسیون استفاده کنیم. بنابراین از تمام کسانی که دلشان به حال این ورزش می‌سوزد درخواست همکاری دارم. در فدراسیون به روی تمام دوستان و پیشکسوتان این رشته که در این حوزه برنامه دارند، باز است. امیدوارم بتوانیم گام‌های بلندی را در راستای منویات مقام معظم رهبری و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب برداریم.

انتهای پیام

نظر شما