شناسهٔ خبر: 66919311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد:

فراخوان ثبت نام شرکت‌های تعاونی در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد : ثبت نام نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان هرمزگان آغاز شده و مدیران تعاونی‌های استان هرمزگان تا ۲۶ خرداد ماه فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.

صاحب‌خبر -

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد : ثبت نام نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان هرمزگان  آغاز شده و مدیران تعاونی‌های استان هرمزگان تا ۲۶ خرداد ماه  فرصت دارند در این جشنواره ثبت نام کنند.

مجتبی معین وزیری افزود : جشنواره تعاونی‌های برتر هر سال با هدف ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد:با توجه به اهمیت موضوع تعاون در جهت رونق اقتصادی کشور و همچنین تحقق شعار سال که یکی از محور‌های آن مشارکت مردم است، با برگزاری این جشنواره می‌توان فرهنگ مشارکت مردم در اقتصاد را در میان آحاد جامعه ترویج کرد.

وی اعلام کرد:تعاونگران گرامی می توانند جهت بروزرسانی مدارک ، مستندات و بارگذاری آنها در سامانه هوشمند بخش تعاون به آدرس www.taavoni.mcls.gov.ir  تا  ۲۶ خرداد ماه اقدامات لازم را انجام دهند .

ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن ۳۳۶۶۱۷۶۲ و شماره داخلی ۲۱۱۹ تماس حاصل فرمایند.

نظر شما