شناسهٔ خبر: 67303549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

بهترین اتفاق امروز برای نیروهای انقلابی اجماع کاندیداها است

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، بهترین اتفاق امروز برای نیروهای انقلابی در جریان انتخابات را اجماع کاندیداها عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری شامگاه جمعه در ستاد انتخابات قالیباف در استان زنجان با تاکید بر اینکه ما امروز نیاز داریم که در مباحث اقتصادی و فرهنگی، جریانی را که رئیس‌جمهور شهید آغاز کرده بود ادامه دهیم، گفت: بی‌تردید این جریان بعد از این نیز می‌تواند با کار و تلاش جهش بیشتری پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه از نظر من هر چهار کاندیدا (قالیباف، جلیلی، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی) قابلیت رئیس‌جمهور شدن را دارند، افزود: با این وجود به دنبال اجماع نیروهای انقلابی در انتخابات هستیم؛ چرا که اگر همه نیروهای انقلاب یک جا جمع شوند، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قطعاً در مسائل خارجی و بحث جبهه مقاومت و اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد، در قله هستیم، اظهار کرد: هیچ‌وقت در تاریخ جریان مقاومت و اقداماتی که شهید سردار سلیمانی و همراهان ایشان انجام داده‌اند، به این اندازه نزدیک قله و پیروزی‌ها نبودیم.

طاهری با یادآوری اینکه اهمیت مسائل خارجی کمتر از مسائل و دغدغه‌های داخلی نیست، ادامه داد: امام راحل فرمودند هسته‌های مقاومت را در دنیا ایجاد کنید و امروز خوشبختانه این هسته‌ها به جبهه‌های مقاومت تبدیل شده است و قالبیاف از این حیث از همه کاندیداها برای تداوم شرایط موجود در مسائل خارجی بیش از سایر کاندیداها شایستگی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت با اشاره به اینکه قانون برنامه هفتم ۲۴ فصل داشته و قالیباف برای همه این فصل‌ها وقت و انرژی زیادی گذاشته و مسلط به امور است، خاطرنشان کرد: عمده گرفتاری‌هایی که در کشور داریم و با روش‌های عادی حل نمی‌شود، در جلسه سران بحث می‌شود و قالیباف نیز در این جلسات حضور داشته است.

نظر شما