شناسهٔ خبر: 66919238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امکان پرداخت صدقه از طریق کارت‌خوان نانوایی های استان فراهم شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از امکان جدید دستگاه‌های کارت‌خوان در نانوایی‌های دولتی برای پرداخت صدقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس روشن روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: جمع آوری صدقات از طریق روش‌های نوین در دستور کار کمیته امداد قرار گرفته که لینک پرداخت کیو آر کُد ( QR) نصب شده برروی صندوق‌های صدقات، کد دستوری آسان پرداخت( ussd) با شماره گیری #۲*۰۷۷*۸۸۷۷* و شماره کارت‌های مجازی از روش‌های پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یا نوین است.

وی افزود: درپی فراهم شده راه‌های آسان برای دریافت کمک های مردمی بویژه صدقات با همکاری مشترک اداره کل غله استان، امکان پرداخت صدقه بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان مستقر در نانوایی های دولتی نیز فراهم شده و مردم نیکوکار استان می توانند به راحتی صدقه خود را از این طریق پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به نحوه تسهیم صدقات توسط این نهاد، گفت: تراکنش های مردمی از طریق کارتخوان نانوایی ها، مستقیم بحساب کمیته امداد واریز می شود.

روشن ادامه داد: این صدقات براساس موازین شرعی در زمینه تأمین کمک هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و معیشت مددجویان و نیازمندان همان منطقه مصرف می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پرداخت فطریه و کفاره در سالجاری عنوان کرد: برای اولین بار در ایام عید سعید فطرامسال، امکان پرداخت فطریه و کفاره برای مردم در دستگاه های کارتخوان نانوایی فراهم شده بود که مبلغ جمع آوری شده از این بستر الکترونیکی در همان روزهای عید فطر بحساب بیماران سرطانی و صعب العلاج و ایتام واریز شد.

نظر شما