شناسهٔ خبر: 66902094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد؛

نانینو روشی برای پرداخت صدقه از طریق کارتخوان نانوایی های گلستان

گرگان- مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از امکان جدید دستگاه های کارتخوان در نانوایی های دولتی برای پرداخت صدقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی بابایی از جمع آوری صدقات از طریق روش‌های نوین خبر داد و اظهار کرد: این روش از طریق لینک پرداخت کیو آر کُد ( QR) نصب شده برروی صندوق‌های صدقات، کد دستوری آسان پرداخت( ussd) با شماره گیری #۲*۰۱۷*۸۸۷۷* وشماره کارت‌های مجازی از روش‌های پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یا نوین انجام می‌شود.

وی افزود: درپی فراهم کردن راه‌های آسان برای دریافت کمک‌های مردمی به ویژه صدقات، با همکاری مشترک اداره کل غله استان، امکان پرداخت صدقه بر روی دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های دولتی نیز فراهم شده و مردم نیکوکار می‌توانند به راحتی صدقه خود را از این طریق پرداخت کنند.

وی با اشاره به نحوه تسهیم صدقات توسط این نهاد، گفت: تراکنش‌های مردمی ازطریق کارتخوان نانوایی‌ها، مستقیم به حساب کمیته امداد واریز و براساس موازین شرعی درزمینه تأمین کمک هزینه‌های درمان، مسکن، تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، جهیزیه و معیشت مددجویان ونیازمندان همان منطقه مصرف می‌شود.

بابایی با اشاره به پرداخت فطریه و کفاره در سال جاری نیز، گفت: برای نخستین بار در ایام عید سعید فطرامسال، امکان پرداخت فطریه و کفاره برای مردم در دستگاه‌های کارتخوان نانوایی فراهم شده بودکه از این بستر الکترونیکی بیش از ۲۷۰ میلیون تومان جمع آوری و درهمان روزهای عید فطر به حساب بیماران سرطانی، صعب العلاج و ایتام واریز شد.

نظر شما