شناسهٔ خبر: 66918410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

مباحث علمی را مردمی‌سازی کنیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس بر ضرورت مردمی‌سازی مباحث مختلف از جمله مباحث علمی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط‌ عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس، قاسم علیپور در بازدید از مجتمع علم و فناوری اسوه فارس اظهار کرد: رهبر انقلاب تأکید ویژه‌ای بر موضوعات علمی دارند و با توجه ویژه فرمانده سپاه فجر فارس نگاه خاص و ویژه‌ای به موضوعات علمی شده است.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با اشاره به لزوم مردمی‌سازی و مردمی کردن موضوعات مختلف از جمله مباحث علمی بیان کرد: با دستور فرمانده سپاه فجر استان فارس کمیسیون‌های تخصصی به منظور ارائه مشاوره‌های تخصصی به تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان تشکیل خواهد شد.


وی با بیان اینکه مجتمع علم و فناوری اسوه فارس وابسته به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان به یک مرکز مهم و قابل توجه در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان، هسته‌های نوآور و فناور در سطح استان تبدیل شده است، تصریح کرد: شیراز و فارس ظرفیت‌های بسیاری در عرصه دانش‌بنیان و فناور دارد که می‌تواند با ایفای نقش صحیح خود، بسیاری از مسائل و مشکلات را مرتفع کند.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مجتمع اسوه باید مرکزی برای هم‌اندیشی در موضوعات مختلف علمی باشد، افزود: انتظار است که در این مرکز به طور مداوم شاهد برگزاری رویدادهای مختلف علمی باشیم.


علیپور همچنین به ظرفیت‌های بنیاد تعاون بسیج اشاره کرد و گفت: با هم‌افزایی و همراهی بنیاد تعاون بسیج، شرکت پیشگامان و بسیج علمی فارس، اقدامات خوبی را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.


وی با اشاره به مرکز تخصصی رباتیک ویژه نونهالان و نوجوانان بیان کرد: در کشور رویش و استعداد بسیاری داریم که باید جلب اعتماد آنان رقم بخورد که از سنین نوجوانی و نونهالی در قالب مجموعه‌های رباتیک و کارهای علمی در مجموعه بسیج علمی استان فارس خواهیم داشت.


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مجتمع اسوه فرصت برای همه جهت ایفای نقش و عملیاتی کردن ایده‌هایشان فراهم است، تصریح کرد: مراکز رشد توانمند و خوبی در آن مستقر شده که با جمع‌آوری یک بانک اطلاعاتی قوی از نخبگان و پژوهشگران بتوان از ظرفیت بالقوه آن‌ها استفاده کرد.


انتهای خبر/

نظر شما