شناسهٔ خبر: 66916953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مخبر در مراسم سالگرد ارتحال امام سخنرانی می‌کند

دستگاههای اجرایی بزرگداشت ستاد سالگرد حضرت امام خمینی (ره) گزارش‌های خود را ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

آخرین نشست ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) با حضور محمد علی انصاری دبیر ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی با ارائه گزارش دستگاه‌ها برگزار شد.

این مراسم روز چهارشنبه در سالن جلسات حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و با حضور یزدی مهر نماینده استانداری تهران ، حیدری نماینده وزارت نیرو،حجت الاسلام احدی نماینده وزارت ورزش و جوانان ،امیر سرتیپ محمودی نماینده ارتش جمهوری اسلامی، ممتحن نماینده وزارت صمت ، سردار معنوی از قرارگاه کشوری شهید فهمیده ، پرپنچی نماینده نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره) و تمام نمایندگان دستگاه‌های دولتی و اجرایی برگزار شد.

در این نشست از سوی نمایندگان دستگاههای ربط گزارشی از عملکرد و آماده باش دستگاه ها به دبیر ستاد سی و پنجمین سالگرد امام راحل ارائه دادند.

مخبر سخنران مراسم شب سالگرد امام خمینی ره

روز گذشته نیز محمد علی انصاری در ششمین نشست خبری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی که در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد گفت:مخبر به جای رئیس جمهور شهید در مراسم ارتحال امام(ره) سخنرانی می کند.

به گزارش ایرنا ، نشست خبری محمدعلی انصاری روز سه شنبه در خصوص جزئیات مراسم ویژه سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، در جوار حرم مطهر حضرت امام راحل برگزار شد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، در نشست خبری ویژه سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: شعار امسال ما در مراسم بزرگداشت امام «محو اسرائیل» است و این شعار هم محقق می‌شود و طوفان الاقصی یکی از مصادیق نصرت الهی و وعده‌های صادق الهی است و در کنار آن وعده صادقی صورت گرفت و مردم بزرگ انتقام شهادت دیپلمات‌های خودش را گرفت و هیچ از امکانات آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نترسیدیم. ضربه‌ای که جمهوری اسلامی به قدرت رژیم اسرائیل وارد کرد، هیچ کس نتوانست به آنها وارد کند. لذا برنامه‌های ما تحت عنوان حمایت از ملت فلسطین شکل خواهد گرفت.

انصاری با تأکید بر اینکه همه موفقیت‌های ما نشأت گرفته از روح امام است، گفت: پاسداشت امام به معنای پاسداشت زندگی، حیات و جاودانگی این ملت است. سال گذشته رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند که امام سرآمد سرآمدان است و هیچ چیز نمی‌تواند سرآمدان را از حافظه تاریخ پاک کند.

وی افزود: سالگرد امسال متأسفانه با دو حادثه جانسوز و اسفناک همراه است. اول حادثه شهادت غمبار و جانگداز ریاست محترم جمهور، چهره عزیز و دوست‌داشتنی و خدوم ملت ایران و پیرو راستین امام و رهبری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان و حادثه بزرگتر و غم‌انگیزتر مسأله غزه و فلسطین که داغ این حوادث نه تنها بر روح و جسم و جان ملت‌های مسلمان، بلکه بر دل‌های مردم سراسر جهان و آزادی‌خواهان سایه انداخته است.

نظر شما