شناسهٔ خبر: 66916144 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توصیه آیت‌الله جاودان به مشارکت در پویش مردمی چله خدمت

استاد درس اخلاق از عموم مردم خواست با شرکت در پویش چله خدمت، اقدامی مفید برای برای خود و دیگران انجام دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جاودان، استاد درس اخلاق با اشاره به راه اندازی پویش چله خدمت در سراسر کشور، ضمن تمجید این اقدام نیکو، به عموم مردم توصیه کرد با مشارکت در این پویش، ضمن امداد و نیکی به دیگران، کار خیری نیز در کارنامه خود ثبت کنند.
آیت الله جاودان تصریح کرد: در این فعالیت اعلام شده که هرکسی، هر کار خیری که می‌تواند به مدت ۴۰ روز به نیت شهدای اخیر که از خدمتگزاران ملت بودند، انجام دهد.

وی با بیان اینکه کار نیک، خیرش ابتدا به خود انجام دهنده می‌رسد و بعد به دیگران، اظهار داشت: کار نیکو ماندگار خواهد بود و حتی اگر به نیت شهدا انجام شود، در کارنامه خیرین ثبت می‌شود.

این استاد اخلاق با توصیه به پرهیز از سستی و کاهلی در این زمینه، افزود: هرکسی به اندازه خودش یک قدم نیک بردارد و چه بسا، در آینده خداوند توفیق برداشتن گام‌های بیشتری را نیز نصیب او کند.

آیت الله جاودان تصریح کرد: انجام کار نیکو، در سرنوشت انسان نیز موثر است و ماندگار خواهد بود.

وی شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور را انسان‌های بزرگی خواند که در جامعه نادرند و افزود: امیدواریم که این شهیدان گرانقدر و خدوم مورد عنایت ویژه پروردگار قرار گیرند و غرق مراحم امام رضا (ع) باشند.

در پویش چله خدمت، اقشار مختلف مردم در مشاغل گوناگون مشارکت دارند و رانندگان تاکسی یا اتوبوس با جابجایی تعداد مشخصی از مسافران هر روز، پزشکان با معاینه بیماران، نانوایی‌ها یا خیرین با توزیع رایگان نان، نقاشان ساختمانی و تعمیرکاران با ارائه خدمات رایگان و ... به یاد و به نیت خادمان شهید ملت به هموطنان یاری می‌رسانند.

<div id="video-display-embed-code_11164753"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246710/11164753?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما