شناسهٔ خبر: 66915891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

فداکاری نیروی‌های مسلح با هیچ مقیاسی قابل سنجش نیست

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  تسنیم از رشت، امیر دریادر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، اقامتی سبلان در شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشور‌های حاشیه خزر از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است؛ این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته تاکنون منطقه‌ای تاریخ‌ساز بوده که خاکش مدفن شهیدانی، چون یدالله بایندر و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت اقتصادی باید حضوری فعال داشت، افزود: باید با بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت علمی کشور به ویژه جوانان، دانشگاهیان، مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی امنیت اقتصادی را در عمق اقیانوس‌ها با اقتدار برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه راه شهدا و عمل به تاکیدات فرمانده کل قوا را بر همه خدمتگزاران نظام واجب دانست و تصریح کرد: باید شرایطی برای خانواده‌های همرزمان‌مان که در اجرای ماموریت‌های کلیدی نقش مهم و حساسی برعهده دارند ایجاد کرد که آرامش و آسایش آنها فراهم شود.

امیر دریادار ایرانی همچنین تصریح کرد: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم ایران کرده و این فرزندان موتور پیشران کشور در همه حوزه‌ها هستند و فعالیت‌های بزرگی را در سایه ولایت فقیه، مردم، به مدد خون شهدا و خانواده‌های معظم و جوانانی که در این کشور رشد یافته انجام شده است.

امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) نیز در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد، گفت: تکریم نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی هر دستگاه و نهادی در دستور کار قرار دارد و این مرکز برای کارکنان و خانواده هایشان بویژه کسانی که در مناطق جنوبی و در دور و دست‌ها عملیات دفاعی انجام می‌دهند تلاش دارد خدمات ارائه دهد.

نظر شما