شناسهٔ خبر: 66913437 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیر دریادار ایرانی:

فداکاری نیروی‌های مسلح با حمایت خانواده‌هایشان رقم می‌خورد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته در آیین افتتاح مرکز فرهنگی، اقامتی سبلان در شهرستان بندر انزلی گفت: منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) انزلی در دیپلماسی دفاعی، آموزش و تربیت نیرو برای حضور در اقیانوس‌ها و تعامل با کشور‌های حاشیه خزر از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است.

او افزود: این شهرستان برای نیروی دریایی از گذشته تاکنون منطقه‌ای تاریخ‌ساز بوده که خاکش مدفن شهیدانی، چون یدالله بایندر و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در حوزه امنیت اقتصادی باید حضوری فعال داشت، تصریح کرد: باید با بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت علمی کشور به ویژه جوانان، دانشگاهیان، مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی امنیت اقتصادی را در عمق اقیانوس‌ها با اقتدار برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه راه شهدا و عمل به تأکیدات فرمانده کل قوا را بر همه خدمتگزاران نظام واجب دانست و تصریح کرد: باید شرایطی برای خانواده‌های همرزمان‌مان که در اجرای مأموریت‌های کلیدی نقش مهم و حساسی برعهده دارند، ایجاد کرد که آرامش و آسایش آنها فراهم شود.

به گفته امیر دریادار ایرانی، فداکاری نیروی‌های مسلح در ایجاد امنیت با هیچ مقیاسی قابل اندازه‌گیری و سنجش نیست و این فداکاری در سایه حمایت خانواده‌های آنان رقم می‌خورد.

او همچنین گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم ایران کرده و فعالیت‌های بزرگی را در سایه ولایت فقیه، مردم، به مدد خون شهدا و خانواده‌های معظم و جوانانی که در این کشور رشد یافته انجام شده است.

تکریم نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی هر نهادی است

امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) هم در این مراسم گفت: تکریم نیروی انسانی به عنوان رکن اصلی هر دستگاه و نهادی در دستور کار قرار دارد لذا این مرکز برای کارکنان و خانواده هایشان به ویژه کسانی که در مناطق جنوبی و در دوردست عملیات دفاعی انجام می‌دهند؛ خدماتی را ارائه می‌کند.

او افزود: این مرکز سالانه میزبان مهمانان مختلفی از کشور‌های منطقه و فرامنطقه تحت عناوین مختلف است و بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان و مردم منطقه داشته است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

نظر شما