شناسهٔ خبر: 66909082 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نصرالله خطاب به کشورهای عربی خواستار سازش با رژیم اسرائیل: چرا در پی سازش با این وحشی‌ها هستید؟ این دشمن بسیار بدتر از نازی ها است

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، با بیان اینکه صهیونیست‌ها در نیمه‌های شب، این افراد را که به آنان امان داده بودند، هدف قرار دادند، ادامه داد: «این‌ها چه آدم‌هایی هستند؟ این‌ها همگی وحشی هستند. این‌ها چادرها را هدف قرار دادند و در جریان آن، زنان و کودکان همگی در آتش سوختند. این جنایت، باید همه وجدان‌ها را بیدار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، گریزی به کشتار جمعی آوارگان فلسطینی در «رفح» توسط رژیم صهیونیستی زد و گفت: این دشمن، هیچ اخلاق و وجدانی ندارد و بسیار بدتر از نازیست‌هاست. صهیونیست‌ها به آوارگان گفته بودند که به منطقه «المواصی» بروید تا در امنیت باشید، ولی آنان را هدف قرار دادند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در نیمه‌های شب، این افراد را که به آنان امان داده بودند، هدف قرار دادند، ادامه داد: «این‌ها چه آدم‌هایی هستند؟ این‌ها همگی وحشی هستند. این‌ها چادرها را هدف قرار دادند و در جریان آن، زنان و کودکان همگی در آتش سوختند. این جنایت، باید همه وجدان‌ها را بیدار کند.

نصرالله با اشاره به اینکه این جنایت، تمامی تلاش‌ها برای بزک کردن چهره اسرائیل را بر باد داد، به سازشکاران عرب گفت: با چه کسانی می‌خواهید روابط خود را عادی کنید؟ با این وحشی‌ها؟ اسرائیل کیست که شما به دنبال سازش با آن هستید؟. طی هفته‌های گذشته شنیدیم که کشورهای جهان به اسرائیل هشدار دادند که در رفح عملیات نکند، ولی اسرائیل کار خود را انجام داد.

دبیرکل حزب الله با اشاره به اینکه اسرائیل تمامی نهادهای بین‌المللی از جمله دادگاه لاهه را نیز به چالش کشیده است، خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها امروز هم جنایت روز گذشته را تکمیل کردند. نتانیاهو حتی عذرخواهی هم نکرد. به هر حال باید این کشتارها علتی باشد که همه مردم جهان به سمت فشار بر اسرائیل حرکت کنند تا این جنگ متوقف شود.

 

نصرالله: حکومت وحشی و نازی اسرائیل هیچ آینده‌ای در منطقه ندارد

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح که بیش از ۴۵ شهید و زخمی برجای گذاشت، تاکید کرد حکومت وحشی و نازی رژیم صهیونیستی هیچ آینده‌ای در منطقه ندارد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به صورت مجازی در مراسم ارتحال مادر فقید خود در مجتمع سیدالشهدا در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از پیام تسلیت مقامات ایرانی در پی درگذشت مادرش، از همه کسانی که از لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، ایران، پاکستان، هند، ترکیه، یمن، بحرین، کویت، مصر، تونس، موریتانی و بسیاری از کشورهای آفریقایی، اردن، مراکش، جیبوتی این ضایعه را به وی تسلیت گفته بودند نیز قدردانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنرانی خود به جنایت رژیم صهیونیستی پرداخت و تاکید کرد کشتار مردم رفح بار دیگر توحش و خیانتکار بودن رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید.

وی با بیان اینکه دشمن صهیونیستی وجدان و کنترلی ندارد و از نازی‌ها بدتر است، تاکید کرد قتل‌عام رفح باید مردم ساکت و غافل جهان را بیدار کند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما