شناسهٔ خبر: 66908603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال ایران| هفته بیست‌ونهم؛ هوادار تهران ۰ - نساجی مازندران ۵

جشنواره‌گل شاگردان ساکت برای امضای بقا در لیگ‌برتر

تیم فوتبال نساجی مازندران با پنج گل هوادار تهران را شکست داد تا در فصل یک‌هفته مانده به پایان فصل بیست‌وسوم لیگ‌برتر به‌طور قطعی در لیگ ماندگار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و نساجی مازندران امشب _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌ونهم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه اکباتان در برابر یکدیگر ایستادند که تیم فوتبال نساجی با پیروزی پنج بر صفر مقابل هوادار تهران رسماً در لیگ‌برتر ماندگار شد.

نساجی مازندران لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید آقایی، مهرداد عبدی، صابر حردانی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا حسینی و محمدرضا آزادی با هدایت ساکت الهامی مقابل هوادار تهران قرار گرفت.

آرشا شکوری، امین پورعلی، صائب محبی، مهدی عبدی، ادریس رحمانی، محمد میری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و یونس شاکری نیز بازیکنان هوادار تهران در مصاف با نساجی مازندران بودند.

در دقایق ابتدایی نیمه‌اول ضربه کرنر ارسالی توسط حسین زامهران در محوطه جریمه به محمدرضا حسینی رسید و در ادامه توپ با ضربه سر حسینی به امیرمحمد هوشمند رسید و مدافع نساجی توپ را روی خط دروازه با ضربه سر وارد دروازه هوادار کرد که البته در لحظه آخر محبی روی آن اثر گذاشت. نفوذ سعید آقایی به محوطه جریمه هوادار و پاس کات‌بک وی به محمدرضا آزادی رسید تا این بازیکن گل دوم را برای تیم نساجی به ثمر برساند.

شوت حسین زامهران از پشت محوطه جریمه در کنج دروازه شکوری آرام گرفت تا اختلاف به سه برسد. این پایان کار نبود و پاس اسماعیل بابایی در محوطه جریمه هوادار به محمد عباس‌زاده رسید و مهاجم تازه وارد نساجی به راحتی توانست دروازه آرشا شکوری را باز کند. گل پنجم هم توسط مهرداد عبدی و ضربه پنالتی که بر برخلاف جهت پرش آرشا شکوری زد به‌ثمر رسید.

در وضعیت کنونی جدول لیگ بیست‌وسوم، نساجی و هوادار در رده‌های یازدهم و دوازدهم در جدول با یکدیگر همسایه شدند و عدد در شده در مقابل امتیاز هر دو تیم عدد ۲۹ خواهد بود. شاگردان الهامی که تا پیش از این بازی خطر سقوط را احساس می‌کردند، با توجه به شرایط کنونی جدول به‌صورت کامل از این خطر فاصله گرفتند.

نظر شما