شناسهٔ خبر: 66907832 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

عملیات نجات در قائمشهر با موفقیت انجام شد

خبرگزاری ایرنا

تیم فوتبال هوادار از هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در خانه مقابل نساجی شکست خورد.

صاحب‌خبر -

دیدار تیم‌های هوادار تهران و نساجی مازندران از هفته بیست‌ونهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد و در نهایت این بازی با برد نساجی مازندران به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۳۹ محمدرضا آزادی مهاجم تیم میهمان توانست اولین گل تیمش را بزند و در دقیقه ۴۵ داریوش شجاعیان با خطای که انجام داد هوادار ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و نیمه اول با پیروزی شاگردان الهامی به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۶۲ محمدرضا آزادی با یک شوت برای بار دوم دروازه شکوری را باز کرد و آزادی در این بازی دبل کرد. در ۶ دقیقه بعد حسین زامهران با یک بغل پای زیبا گل سوم نساجی را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۴ محمد عباس زاده گل چهارم را زد تا خیال هواداران نساجی راحت شود. در دقیقه ۸۱ مهرداد عبدی هافبک تیم میهمان از روی نقطه پنالتی توانست گل پنجم را به ثمر رساند و در نهایت بازی به سود نساجی به اتمام رسید.

فرار شاگردان الهامی از سقوط؛ آتش‌بازی نساجی در تهران

ترکیب ابتدایی هوادار تهران:

آرشا شکوری، امین پورعلی، صائب محبی، مهدی عبدی، ادریس رحمانی، محمد میری، محسن سفیدچقایی، امیرحسین پورمحمد، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و یونس شاکری

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب نساجی مازندران:

لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید آقایی، مهرداد عبدی، صابر حردانی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا حسینی و محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

برچسب‌ها:

نظر شما