شناسهٔ خبر: 66908321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزم مسئولان برای تکمیل کتابخانه دورود

نماینده منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دورود بازدید و برای افتتاح آن در دولت سیزدهم قول پیگیری داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده منتخب مردم دورود و ازنا در مجلس به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از روند تکمیل کتابخانه درجه یک دورود بازدید کرد و گفت: این طرح ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی و شهرستان در دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

روح‌الله لک علی‌آبادی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد، افزود: این کتابخانه به بهترین امکانات تجهیز خواهد شد.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پیوست‌های فرهنگی دورود تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در شهرستان گسترش خواهد یافت.

در شهرستان دورود به ازای هر ۱۰۰ نفر کمتر از یک مترمربع زیربنای کتابخانه‌ای وجود دارد که با افتتاح و بهره‌برداری از کتابخانه درجه یک این شهرستان، متراژ کتابخانه‌ها و سرانه کتابخانه‌ای دو برابر خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11163665"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246385/11163665?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما