شناسهٔ خبر: 66908063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دقیقی: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم/ این جایگاه بهترین نتیجه برای تیم ما بود

وحید رجبی

سرمربی شمس‌آذر تاکید کرد: برای شرافت خودمان مقابل پرسپولیس بازی کردیم و به دلیل اشتباهات فردی دو گل دریافت کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی پس از شکست دو بر یک شمس آذر مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال گفت: در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم. پرسپولیس حتی یک بار روی دروازه ما در نیمه اول خلق موقعیت جدی نداشت اما به خاطر اشتباه فردی بازیکنان ما به گل رسید.

او افزود: در نیمه دوم به گل تساوی رسیدیم و پاپی هم می‌توانست گل برتری را بزند اما فکر می‌کنم به خاطر خستگی نتوانست به گل برسد. دو گل پرسپولیس به دلیل اشتباهات فردی ما بود. به هر حال بچه‌های ما نیاز به تجربه بیشتر دارند اما امسال خودشان را به بهترین شکل اثبات کردند.

سرمربی شمس‌آذر خاطرنشان کرد: من هم کنار زمین خیلی حرص و جوش خوردم تا از شرافتمان دفاع کنیم. پرسپولیس دنبال قهرمانی بود و ما هم دنبال اعاده حیثیت بودیم. اگر بچه‌ها گوش به حرفم می‌دادند شاید خلق موقعیت ریگی به دست نمی آمد؛ چرا که قبلا روی آن بحث کرده بودیم.

او در پایان گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. از هواداران استقلال هم عذرخواهی می‌کنم. ما برای قرمز و آبی بازی نکردیم و برای شرافت خودمان به میدان رفتیم.

سعید دقیقی در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: خدا را شکر که کمتر از دو تا دو سال و نیم حضور در قزوین امروز اتفاقی رقم خورد که با میلیاردها تومان نمی‌شد چنین فضایی را برای لذت مردم به وجود آورد. از زمانی که فوتبال را شناختم چنین فضایی را تجربه نکرده بودم و این افتخار نصیب من شد تا با تلاش خودم و مجموعه کادر فنی، بازیکنان، مدیران و هوادارن این افتخار را برای استان قزوین رقم زدیم که مردم را خوشحال می‌کند.

سرمربی شمس آذر افزود: امیدوارم نمایندگان مجلس و شورای شهر و شهردار بیشتر در کنار استاندار قرار بگیرند و این تیم را کمک کنند تا در چنین جنگ‌های نابرابری قوی‌تر کار کنیم.

او تصریح کرد: ما از نظر تاکتیکی از پرسپولیس بهتر بازی کردیم. در نیمه اول آنها حتی یک یا دو صحنه هم وارد محوطه جریمه ما نشدند ولی ما شش یا هفت کرنر روی دروازه پرسپولیس ریختیم و روی یک اشتباه گل خوردیم. پوریا سرآبادانی بهترین بازیکنان ما با شرایط بد در زمین حاضر شد. او آنقدر بازیکن تاثیرگذاری برای ما در طول فصل بود که فدای سرش و انشاءالله جبران می‌کند. تیم من پیشرفت زیادی کرده و باید به بلوغ برسد. شاید اگر تجربه بیشتری در چنین فضایی داشتند حتی به گل دوم هم می‌رسیدیم و می‌توانستیم برنده شویم.

او ادامه داد: در مجموع معتقدم تیم با کیفیت‌تر و با تاکتیک‌تری نسبت به پرسپولیس بودیم اما بعضی‌ اوقات تک‌ستاره‌ها و تغییرات بازیکنان تاثیرگذارند. پرسپولیس از همین موضوع و تک‌موقعیت‌های خود سود برد و به پیروزی رسید. با این حال از شرافت بازیکنان خودم تشکر می‌کنم که مردانه جنگیدند. نقطه پایان ما تلخ بود اما تیم ما همه تلاش خود را کرد.

دقیقی درباره داوری بازی هم توضیح داد: اشتباه تاثیرگذار آنچنانی وجود نداشت اما معتقدم که در صحنه‌های ۵۰ - ۵۰ شیب داور به سمت پرسپولیس بود. همان تک‌صحنه‌ها هم روی بازیکنان جوان تیم من تاثیر منفی می‌گذارد. شاید اگر من هم جای بنیادی‌فر باشم در تک‌صحنه‌ها نمی‌توانم ریسک کنم و شاید اگر تیم من در آن تک‌صحنه‌ها نتیجه می‌گرفت، جو هواداری پرسپولیس علیه داور می‌شد.

او درباره تاکتیک تیمش نیز اظهار کرد: می‌دانستیم که پرسپولیس شناور بازی می‌کند و در همان صحنه گل دومی هم که خوردیم تیم ما یک صحنه غفلت کرد و پرس لازم را انجام نداد. وقتی توپ به وسط زمین رفت بازیکنان خلاق پرسپولیس پاس آخر خوبی دادند و چون شناور بازی می‌کنند، ریگی پشت ۱۸ قدم ما صاحب توپ شد و گل خوردیم. ناراحتیم که با اینکه تیم بهتر در زمین بودیم، در تک‌صحنه‌ها غفلت کردیم و باختیم. تاکتیکی بهتر بودیم، اما تجربه پرسپولیس چربید.

دقیقی درباره عملکردش در تیم شمس‌آذر و شرطش برای ادامه همکاری با این باشگاه در فصل آینده نیز گفت: نمی‌خواهم کام دوستان قزوینی را تلخ کنم اما در حساس‌ترین مقطع فصل یعنی نیم‌فصل، کمکی به تیم ما نشد. خیلی راحت می‌شد حداقل ۲۰ - ۳۰ میلیارد به تیم ما کمک شود اما این اتفاق رخ نداد. مسئولان استان به جز استاندار که حامی تیم بود، چطور می‌خواهید قزوین را به کشور معرفی کنید؟ کاش اعرابی و رحمان الان در تیم ما بودند که به دلیل پول از تیم جدا شدند. خیلی فرق دارد هنگام تعویض چه بازیکنی به زمین می‌آید. نمی‌خواهم جایگاهم در بین مردم قزوین خراب شود و با این شرایط تیم این اتفاق رخ نمی‌دهد.

او ادامه داد: خیلی از تیم‌ها آرزوی جایگاه تیم ما را دارند. واقعا نمی‌شود با این شرایط کار کرد و نقطه طلایی تیم ما نیم فصل بود تا بازیکنان ما حفظ شوند اما این اتفاق رخ نداد. این جایگاه بهترین نتیجه برای تیم ما بود و از این بالاتر نمی‌توان ایستاد وقتی حمایت نشدیم. هرچند امروز تلخ بود اما این بهترین جایگاه برای تیم دقیقی با شرایط موجود بود. از شرافت مالکان باشگاه و بازیکنان خودم هم تشکر می‌کنم که بیشترین تلاش خود را کردند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما