شناسهٔ خبر: 66907097 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح

وزارت بهداشت غزه: فقط یک بیمارستان در رفح برای خدمات رسانی باقی مانده است ، تنها بیمارستان زنان و زایمان تل السلطان در رفح برای بقا و ادامه خدمات رسانی به بیماران تلاش می‌کند .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: پس از هدف قرار دادن عمدی بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت‌های اولیه در شهر رفح، تنها یک بیمارستان برای درمان در شهر رفح باقی مانده است.
این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه تداوم و گسترش تهاجم وحشیانه اسرائیل به رفح، بیمارستان ابویوسف النجار، درمانگاه مرکزی ابوالولید، بیمارستان صحرایی رفح (۲)، بیمارستان تخصصی الکویت، بیمارستان صحرایی اندونزی و کلینیک تل السلطان از کار افتاده است.
این بیانیه می‌افزاید: تنها بیمارستان زنان و زایمان تل السلطان در رفح باقی مانده است که برای بقا و ادامه خدمات رسانی به بیماران تلاش می‌کند.

آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح
 
 ژاپن: کشتار زنان و کودکان در رفح غیرقابل قبول است
وزیر امور خارجه ژاپن گفت: دستورات دیوان بین المللی دادگستری در مورد رفح برای کشورهای مربوطه الزام آور است و باید اجرا شود.
وی افزود: کشتار زنان و کودکان در حمله به آوارگان در شهر رفح غیرقابل قبول است و ما عمیقا نگران وضعیت بحرانی انسانی در غزه هستیم.

آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح

 
فیدان: به تلاش برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می دهیم
هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در نشست خبری مشترک با همتای کامبوجی خود در آنکارا گفت: ترکیه به تلاش های خود برای توقف قتل عام اسرائیل در نوار غزه ادامه می دهد.
وی افزود: اسرائیل به پروژه شهرک سازی خود برای تصرف سرزمین های فلسطینی ادامه می دهد.
فیدان تصریح کرد: شهادت سرباز مصری در گذرگاه رفح، خطر گسترش جنگ در منطقه را تایید می کند. شهادت این سرباز را به دولت و ملت مصر تسلیت می گویم.
وزیر خارجه ترکیه تأکید کرد: ما به تلاش های خود برای ترغیب کشورها با هدف به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه خواهیم داد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163451"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246306/11163451?width=600&height=350"></script></div>
تشییع نمادین پیکر شهید خالد النجار
به گزارش سند ، مراسم تشییع پیکر شهید خالد النجار ، آزاده تبعیدی فلسطینی که در جریان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید، به شکل نمادین، در شهرک سلواد در رام الله در کرانه باختری رود اردن برگزار شد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163443"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246306/11163443?width=600&height=350"></script></div>
 
موساد، دادستان سابق دادگاه لاهه را تهدید کرد.
روزنامه انگلیسی گاردین در شماره امروز سه شنبه فاش کرد؛ یوسی کوهن رئیس سابق موساد، فاتو بنسودا، دادستان سابق دادگاه کیفری لاهه را تهدید کرد و خواستار توقف تحقیقات درباره اسرائیل شده است.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، کوهن سال‌های قبل و پیش از صدور حکم بنسودا برای آغاز تحقیقات درباره رژیم اشغالگر اسرائیل به ظن ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در فلسطین، تماس برقرار کرده است.
این تحقیقات سال ۲۰۲۱ آغاز شد و با دادخواست صدور حکم بازداشت علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر دفاع اسرائیل به اوج رسید.
 
آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح

 

درخواست حماس از جامعه بین الملل، شورای امنیت و دیوان بین المللی دادگستری
جنبش حماس اعلام کرد: تداوم اقدامات رژیم اشغالگر در زمینه هدف قرار دادن چادرهای آوارگان در غرب رفح و ارتکاب کشتارهای جدید، همه جهان را در مقابل مسئولیت قانونی و اخلاقی قرار می دهد.
این جنبش در بیانیه ای افزود: جامعه بین‌الملل، شورای امنیت و دیوان بین المللی دادگستری باید اقدامی فوری اتخاذ و تصمیمی روشن و قاطع برای توقف این جنایت های آشکار اتخاذ کنند.
حماس افزود: جامعه بین‌الملل، شورای امنیت و دیوان بین المللی دادگستری باید جنایتکاران جنگی و سران رژیم اشغالگر صهیونیستی را به خاطر جنایات شنیع و مستمرشان بازخواست و محاکمه کنند.

آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح

 
تصاویر جدید از جنایت صهیونیست ها در رفح
سند تصاویر جدیدی را از جنایات رژیم صهیونیستی در رفح منتشر کرد؛ جنایتی دردناک و دلخراشی که عصر امروز در منطقه المواصی رفح رخ داد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163445"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246306/11163445?width=600&height=350"></script></div>
 
ژان-لوک ملانشون: فرانسه باید کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
ژان-لوک ملانشون، نماینده سابق پارلمان فرانسه از حزب چپ افراطی «فرانسه تسلیم ناپذیر» و رئیس اندیشکده «انستیتو لابوئِسی» (Institut La Boétie) شامگاه دوشنبه در صفحه کاربری خود در «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت:
«ما خواستار آن هستیم که فرانسه اکنون کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد. ما خواستار تحریم فوری ارسال تسلیحات به ارتش نتانیاهو هستیم. ما خواستار تعلیق فوری توافق همکاری بین اتحادیه اروپا و دولت اسرائیل هستیم.»
این اظهارات بخش هایی از سخنرانی ملانشون در نشست انتخاباتی پارلمان اروپا بود که روز دوشنبه در شهر بُزانسون در شرق فرانسه برگزار شد.

آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح

شبیه سازی جنایت صهیونیست ها در رفح به دست فعالان مغربی
به گزارش سند ، فعالان مغربی اردوگاه آوارگان در رفح یعنی جایی که ارتش اشغالگر مرتکب جنایت نسل کشی و قتل عام شد، شبیه سازی کردند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163446"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246306/11163446?width=600&height=350"></script></div>
نتانیاهو با پایان جنگ در غزه به شدت مخالف است
به گزارش میدل ایست مانیتور، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پایان جنگ در نوار محاصره شده غزه، "به شدت مخالف" است. این در حالی است که محاصره این باریکه، جان بیش از ۳۵ هزار فلسطینی را گرفته است که اکثریت آنها زن و کودک بودند.
نتانیاهو در بیانیه‌ای که از سوی دفترش منتشر شد در این باره اعلام کرد با پایان جنگ "به شدت مخالف" است
 
آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح
 
نفرین مادر داغدیده فلسطینی به آمریکا و رژیم صهیونیستی
مادر داغدیده فلسطینی که در حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه مواصی رفح
برادر و فرزندانش را از دست داده است سر به آسمان بلند کرد و گفت: خدایا هرآنچه را که آمریکا و اسرائیل بر سر ما آوردند بر سر خودشان بیاور!
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163447"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246306/11163447?width=600&height=350"></script></div>
هدف قرار گرفتن سامانه جاسوسی رژیم صهیونیستی
رسانه نظامی وابسته به مقاومت لبنان عصر امروز سه شنبه تصاویری از مبارزان حزب الله را به تصویر کشید که در حال هدف قرار دادن یکی از سامانه های جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه العباد هستند.
به گزارش خبرگزاری یونیوز ، مبارزان حزب الله با استفاده از موشک هدایت شونده این عملیات را انجام دادند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11163448"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246306/11163448?width=600&height=350"></script></div>
 
استقبال کامبوج از تشکیل کشور مستقل فلسطین
وزیر امور خارجه کامبوج گفت: ما از راه حل دو کشوری و تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 1967 حمایت می کنیم.
 
آخرین بیمارستان فعال غزه در رفح
 
 
 
 

 

نظر شما