شناسهٔ خبر: 67127860 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع پیکر شهید فلسطینی

تشییع پیکر «محمود انبریصی» که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه الفارعه در طوباس به شهادت رسید با حضور گسترده مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تشییع پیکر شهید فلسطینی در طوباس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کانال تلگرامی قدس فید تصاویری از تشییع پیکر «محمود النبریصی» که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه الفارعه در طوباس به شهادت رسید منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205395"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205395?width=600&height=350"></script></div>

 

تجمع فلسطینی‌ها در محل شهادت چهار جوان فلسطینی در غرب رام الله
کانال تلگرامی رادیو الاقصی تصاویری از تجمع فلسطینی‌ها در محل شهادت چهار جوان فلسطینی در شهرک کفر نعمه در غرب رام الله منتشر کرد.
فلسطینی‌ها در این تجمع شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205388"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205388?width=600&height=350"></script></div>





چهار شهید و هشت زخمی در شهرک کفرنعمه در غرب رام الله
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رژیم صهیونیستی شهادت چهار فلسطینی و زخمی شدن چند نفر از ساکنان شهرک "کفر نعمه" در غرب رام الله را به اطلاع سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری رساند. 
خبرنگار المیادین از وقوع درگیری مسلحانه بین رزمندگان مقاومت و نیرو‌های یگان ویژه رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک کفر نعمه خبر داد. صهیونیست ها، رزمندگان مقاومت را به اتهام تلاش برای آتش زدن یک شهرک اشغالی نزدیک این شهرک محاصره کرده بودند.
رژیم اشغالگر همچنین یک خودرو غیرنظامی را در شهرک کفرنعمه منفجر و تجهیزات و نیرو‌های نظامی بیشتری به این منطقه اعزام کردند.
در حادثه‌ای جداگانه، صهیونیست‌ها یک خوردو حامل سه فلسطینی را به اتهام تلاش برای زیرگیری نظامیان هدف تیراندازی قرار دادند و از دسترسی نیرو‌ها و خودر‌های امدادی به محل درگیری و انتقال زخمی‌ها به بیمارستان جلوگیری کردند.
منابع محلی همچنین از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست به ضرب گلوله نیرو‌های خودی خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین هم از شهادت ۴ جوان فلسطینی در شهرک کفر نعمه در مجاورت رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی خبر داد.
این وزارتخانه اسامی سه نفر از شهدا را محمد رسلان عبدو، محمد جابر عبدو و رشدی سمیح عطا اعلام کرده و گفته هویت شهید دیگر هنوز مشخص نشده است.
علاوه بر چهار شهید، دست کم هشت نفر هم در این شهرک زخمی شدند که به بیمارستان انتقال یافتند.
اشغالگران اسرائیلی اجساد هر چهار شهید را توقیف کرده و به طرف فلسطینی تحویل ندادند.
به گفته منابع محلی، عملیات و درگیری در شهرک کفرنعمه چهار ساعت ادامه یافت.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205394"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205394?width=600&height=350"></script></div>











یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس
کانال تلگرامی فلسطین الان با انتشار تصاویری از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی تک تیراندازان خود را روی چند ساختمان در این اردوگاه مستقر کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205396"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205396?width=600&height=350"></script></div>





حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک سالن عروسی و یک رستوران در جنوب قلقیلیه
به گزارش کانال تلگرامی القسطل، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک حبله در جنوب قلقیلیه، به یک سالن عروسی و یک رستوران در این شهرک حمله کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205403"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205403?width=600&height=350"></script></div>





تصاویر حمله رژیم صهیونیستی به شهرک "کفر نعمه" در رام الله
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک "کفر نعمه" در غرب رام الله و ویرانی‌های گسترده و خوددو‌های سوخته شهروندان فلسطینی پخش کرد.  در این حمله چهار فلسطینی به شهادت رسیدند و دست کم هشت نفر هم زخمی شدند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205405"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205405?width=600&height=350"></script></div>





تصاویری از بمباران خانه‌ای در غزه
هواپیما‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در غرب اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند که در نتیجه تعدادی از شهروندان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.
یک منبع پزشکی در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه از ورود ۳ شهید و تعدادی مجروح بر اثر بمباران خانه‌ای مسکونی خبر داد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205406"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205406?width=600&height=350"></script></div>




ابتکار جوانان غزه برای شاد کردن کودکان آواره
جوانان فلسطینی در تلاشند با برنامه‌های شاد، غبار جنگ را از چهره کودکان آواره در پناهگاه آوارگان فلسطینی پاک کنند.
تجاوزات رژیم صهیونیستی باعث مرگ، مجروح شدن و آواره شدن صد‌ها هزار کودک و خانواده‌های آنها و همچنین یتیم شدن برخی از آنها شده که آثار روانی جدی بر آنها وارد کرده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205456"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205456?width=600&height=350"></script></div>





رژیم صهیونیستی با کمبود نیرو و خودکشی نظامیانش روبروست
شبکه المیادین گزارش داد: رژیم صهیونیستی همزمان با کمبود نیروی رزمی برای جنگ در نوار غزه و نیز خودکشی شماری از نظامیانش روبرو شده است. 
 هر روز ابعاد جدیدی از بن بستی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده است، آشکار می‌شود که از جمله آنها، وخامت شرایط روانی سربازان و کمبود تعداد آنها و نیز ضعف‌های امنیتی و سردرگمی در اتخاذ تصمیمات است.
نظامیان اشغالگر در نوار غزه، کرانه باختری و شمال فلسطین اشغالی، متحمل تلفات سنگینی می‌شود. هر چند که نظامیان اشغالگر، همه تلفات خود را اعلام نمی‌کند. نظامیان این رژیم همچنین با اضطراب روانی روبرو هستند. رادیوی رژیم صهیونیستی از خودکشی یک سرباز این رژیم پس از دریافت دستور بازگشت به خدمت نظامی در غزه، خبر داد. این نظامی ذخیره از یگان مهندسی رزمی است که کار او رانندگی بولدوزر‌های نظامی بود. پیش از این هم سریالی از حوادث خودکشی‌های مشابه در بین نظامیان اشغالگر وجود داشت. این در حالی است که نیرو‌های ذخیره با کمبود شدید نیرو روبرو هستند و نظامیان اشغالگر به همین علت به دنبال نیرو‌های داوطلب برای جنگیدن در غزه است. تیپی از رژیم صهیونیستی که از کمبود نیرو رنج می‌برد حتی برای جذب نیرو‌های ذخیره به واتساپ متوسل شده است. 
ادامه فرار حریدی‌ها از خدمت نظامی، این کمبود نیرو را تشدید کرده است. رسانه‌های اسرائیلی همچنین به نبود چشم انداز روشن نظامی در زمینه تاکتیک و تحلیل تحولات میدانی اشاره کردند. به نظر می‌رسد، رژیم صهیونیستی عملیات فلسطینیان را به صورت تصادفی کشف می‌کند. این ماجرا در زمان درگیری نظامیانش با گروهی از افراد مسلح که در منطقه رفح تلاش کردند از گذرگاه کرم ابوسالم عبور کنند، آشکار شد. رسانه‌های اسرائیلی همچنین به موفقیت فلسطینیان برای نفوذ در لشکر کرانه باختری اشاره کردند. این فلسطینیان مدت زیادی در داخل پایگاه گشت می‌زدند که به صورت تصادفی، شماری از نظامیانی که مشغول تمرین کردن بودند، آنها را مشاهده کردند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205457"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205457?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نجات اعجاز گونه یکی از نیروهای مقاومت از حمله رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی خبرگزاری سما با انتشار تصاویری از نجات اعجازگونه یکی از نیروهای مقاومت خبر داد که هواپیماهای رژیم صهیونیستی وی را هنگام خروج از تونل هدف قرار می دهند. 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11205472"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257029/11205472?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما