شناسهٔ خبر: 66906400 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

تردد موتور سیکلت‌ها در میدان امام اصفهان ساماندهی شد.

صاحب‌خبر -

ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: طرح سامان‌دهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) با مشارکت هیئت امنای بازار و نهاد‌های مربوطه اجرا شد.


دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با توجه به اینکه موضوع ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان نقش جهان یکی از مصادیق حقوق عامه و مورد درخواست مردم بود، دادستانی مرکز استان موضوع را در دستور کار قرار داد و پس از بررسی و پیگیری، با مشارکت دستگاه‌های متولی اعم از پلیس راهور و شهرداری ساماندهی شد.


سیدمحمد موسویان افزود: نبود پارکینگ کافی در اطراف میدان امام، شرایط نامناسبی را برای این میدان تاریخی که قطب گردشگری اصفهان نیز محسوب می‌شود، بوجود آورده است که راه‌اندازی چند پارکینگ ویژه موتورسیکلت این مشکل را تا حد زیادی حل خواهد کرد و دستگاه‌های اجرایی متولی مکلف به فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم جهت افتتاح پارکینگ موتورسیکلت در اسرع وقت شدند.


میدان تاریخی امام (ره) اصفهان که در هسته مرکزی این کلانشهر قرار دارد، یکی از مقصد‌های گردشگری در ایام مختلف است.


این میدان که نماد شکوه و عظمت تاریخ و معماری ایرانی و اسلامی است چند بنای تاریخی مهم از جمله بازار قیصریه، مسجد امام (جامع عباسی)، عمارت عالی قاپو و مسجد شیخ لطف‌الله را دربردارد، اما در سال‌های اخیر تردد بیش از اندازه موتورسیکلت‌ها در آن مشکلات متعددی را برای گردشگران و شهروندان بوجود آورده است.

نظر شما