شناسهٔ خبر: 66905995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری از سوی فراجا

فرمانده فراجا تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری را از مهم‌ترین ماموریت‌های فراجا در روزهای آتی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان با حضور در جمع فرماندهان، روسا و مدیران فراجا در قم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، وی را معیاری برای خدمت و اطاعت از ولی امر برشمرد و گفت: رئیس جمهور شهید عامل به عقل تکلیف گرا بود و ارزش‌ها را فدای رأی‌ها نکرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به موضوع تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پرداخت و آن را از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا دانست.

رادان سپس به اولویت‌های فراجا در سال جاری پرداخت و گفت: از جمله مهم‌ترین اولویت‌های فراجا رسیدگی بیش از پیش به معیشت کارکنان است.

وی هوشمندسازی، پایش الکترونیکی سارقان، ساماندهی معتادان متجاهر را از دیگر ماموریت‌های پلیس دانست و در خصوص طرح نور گفت:‌حجاب و عفاف دریچه دشمن به سوی یک جنگ تمام عیار فرهنگی است که تغییر فرهنگ و استحاله آن آرام آرام پیش می‌رود و نباید غفلت کنیم و روزی به خود آییم و ببینیم که ارزش‌های دینی از بین رفته است.

وی در پایان همه فرماندهان را به انضباط بیش از پیش در اجرا و انجام عملیات‌ها و ماموریت‌ها دعوت کرد و گفت:‌امر آموزش و ارتقاء دانش انتظامی کارکنان و تربیت و توانمندسازی مدیران جوان باید مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما