شناسهٔ خبر: 67309940 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

شهید مدافع حرم: راه ما راه ولایت فقیه و اسلام ناب است

پسرم خیانت و پشت کردن به این اصول خیانت به راه سیدالشهداء است و کسی نمی تواند جواب گو این خیانت باشد و گرفتار عذاب بزرگ و سخت خداوند قرار خواهد گرفت. خائن به این راه و انقلاب و شهدا.

صاحب‌خبر - گروه فرهنگی جهان نيوز: بخش هایی از وصیت نامه شهید مدافع حرم حسن عبدالله زاده خطاب به فرزندش را خواهید خواند:

همیشه پشتیبان ولایت فقیه باش. یک بسیجی مخلص و مومن به انقلاب باقی بمان، چرا که ما برا  برپایی و ابقا این انقلاب خون‌های  زیادی داده ایم از صدر اسلام تا الان. و با این خون ها و عرق هایی که ریخته شده و گریه مادران و همسران شهدا این انقلاب تا الان حفظ شده است و انشاالله وظیفه من و تو این است که کمک کنیم تا پرچم این انقلاب به دست صاحب حقیقی‌اش یعنی حضرت حجت(ارواحنا فدا) قرار بگیرد. 

پسرم خیانت و پشت کردن به این اصول خیانت به راه سیدالشهداء است و کسی نمی تواند جواب گو  این خیانت باشد و گرفتار عذاب بزرگ و سخت خداوند قرار خواهد گرفت. خائن به این راه و انقلاب و شهدا.

پسرم دنبال شخص و گروه و حزب و فرد و ... نرو که هر که رفت یا سرخورده شد و یا اینکه پشیمان. راه ما راه ولایت فقیه و اسلام ناب است و با کسی کاری نداریم جز شخص ولی فقیه که عالم عادل و آگاه است و اوست که حرف اول و آخر را می زند و وظیفه ی ما این است که پیوسته از او حمایت و طرفداری کنیم و نگذاریم اوامر او روی زمین بماند و بدخواهان و کج فهمان او را ضایع کنند، پیروی از او پیروی از شخص صاحب الزمان است بدون شک ، شهادت در راه او شهادت در راه اسلام ناب محمدی(ص) است.

بیشتر بخوانید:
شرط سربازی امام زمان(عج) نتیجه این امتحان است

نظر شما