شناسهٔ خبر: 66902802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر ورزش:

وزیر ورزش: انتخاب الفتی به عنوان پرچمدار المپیک، نشانه توان بالای ورزش گلستان است

گرگان- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب «مهدی الفتی» به عنوان پرچمدار کاروان ایران در رقابت‌های المپیک، نشانه ظرفیت‌ و توان بالای ورزش گلستان در ابعاد قهرمانی و توسعه‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، کیومرث هاشمی روز سه‌شنبه در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: گلستان پیشینه طولانی و درخشانی در برخی رشته‌های گروهی و انفرادی دارد که امیدواریم با تکمیل زیرساخت‌ها بتوانیم مسیر قهرمانی افراد مستعد و جوانان پویای این استان را هموار کنیم.

وی تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزش گلستان را یکی از اولویت‌های مهم در مسیر قهرمان‌سازی این استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: طرح‌های در دست اقدام ورزش گلستان در زمانی کوتاه به بهره‌برداری برسد.

استاندار گلستان هم در این دیدار گفت: با تلاش‌ دولت سیزدهم از ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی استان ۴۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده و سه پروژه آماده بهره‌برداری است.

علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۲۵ نفر از قهرمانان آسیایی و جهانی جذب دستگاه های اجرایی شدند.

وی اضافه کرد: با افتتاح آکادمی والیبال گنبدکاووس این مجموعه به نام «شهید جمهور» نامگذاری خواهد شد.

زنگانه با قدردانی از انتخاب «مهدی الفتی» ژیمناست تاریخ‌ساز گلستانی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک پیش‌رو بیان کرد: در ۲ سال گذشته ۴۲۰ ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند و اکنون ۱۵۰ نفر عضو ثابت تیم‌های ملی هستند.

نظر شما