شناسهٔ خبر: 66902297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

ضرورت تداوم راه و منش رئیس جمهور شهید

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تداوم راه و منش رئیس جمهور شهید تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، قرارگاه جهاد تبیین با موضوع معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص دولت سیزدهم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
در این نشست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد بر روشنگری افکار عمومی درباره ابعاد برنامه‌های مبنایی دولتمردان سیزدهم تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: راه و منش رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باید ادامه یابد و عملکرد کاری وی برای خدمت به مردم باید برای همیشه تاریخ زنده بماند و ثبت شود.
روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان چهارمحال و بختیاری هم در این جلسه مطرح شد حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اهمیت این رویداد سیاسی گفت: کسانی باید در این عرصه وارد شوند که تفکر و منشی نزدیک به فکر و منش رئیس جمهور داشته باشند تا بتوانند طرح‌های وی را ادامه دهند.
اعضاء به خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری هم گزارشی از برنامه‌های جهاد تبیین به ویژه فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ارائه کردند.
گزارشی هم از عملکرد قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری از طریق ویدیو کنفرانس داده شد
این چهارمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین بود که در مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

<div id="video-display-embed-code_11162215"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246051/11162215?width=600&height=300"></script></div>
دانلود

نظر شما