شناسهٔ خبر: 66902274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم:

شاهد تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مجامع جهانی و کشورهای اسلامی هستیم

کرمانشاه ـ حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به تشدید جنایات اسرائیلی‌ها علیه ملت فلسطین، گفت: متاسفانه در کنار سکوت مجامع جهانی بویژه کشورهای اسلامی شاهد تشدید جنایات اسرائیلی علیه مردم غزه، رفح و... هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید جنایات اسرائیلی‌ها علیه ملت فلسطین اظهار داشت: متاسفانه در کنار سکوت مجامع جهانی بویژه کشورهای اسلامی شاهد تشدید جنایات اسرائیلی علیه مردم غزه، رفح و... هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه گفت: شب گذشته تمام جهانیان به عینه شاهد بزرگترین نسل کشی و جنایت در تاریخ بشریت بودند و بسیاری از کودکان و زنان و افراد بی‌گناه فلسطینی که در اردوگاه آوردگان زندگی می کردند در آتش کینه و خشم و دشمنی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند که این نماد بارز جنایت و خوی وحشی‌گری می‌باشد.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به اینکه رژیم اسرائیل در مسیر و سراشیبی نابودی قرار گرفته است، بیان کرد: زودتر از آنچه که پیش‌بینی می‌کردیم اسرائیل در مسیر نابودی و از بین رفتن قرار گرفته است و امیدواریم که هر چه سریعتر این رژیم منحوس و کودک کش از میان برود تا جهان اسلام نفسی به راحتی بکشد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وعده الهی محقق خواهد شد و شکی در آن نیست، گفت: پیروز نهایی، مستضعفان عالم هستند و بی‌گمان آینده از آن اسلام و مسلمین است پس چه بهتر که کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی به صورت کامل قطع رابطه کنند تا شاهد نسل کشی برادران مسلمان مان در فلسطین و غزه نباشیم./1400/ 

نظر شما