شناسهٔ خبر: 66902187 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

انهدام ۳ باند مواد مخدر در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و بیش از ۱۶ کیلوگرم انواع موادمخدر از آنان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ «علی اصغر جمالی» روز سه شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۲ باند سوداگران مرگ را که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع موادفعالیت داشته‌اند را شناسایی و تحرکات آنان را تحت کنترل قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

انهدام یک باند قاچاق گسترده سوخت در اصفهان

وی افزود: پلیس ضمن شناسایی قاچاقچیان طی ۲ عملیات منسجم و هماهنگ ۶ سوداگر مرگ را در این راستا دستگیر کرد؛ همچنین از این سوداگران مرگ بیش از ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ جمالی با اشاره به انهدام باند سوم توسط ماموران پلیس پیشگیری، بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب کیش در یک عملیات پلیسی موفق به کشف بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، شدند که در این عملیات نیز ۲ نفر دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه و مقابله با اعتیاد به عنوان آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان نیازمند عزم ملی است، اضافه کرد: این امر بدون همکاری و همدلی با مردم ممکن نخواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما