شناسهٔ خبر: 66901923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اصلاح ۱۸۰ موتورخانه مدارس استان ایلام در راستای بهینه‌سازی مصرف

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸۰ موتورخانه مدارس در سطح استان ایلام با صرف اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، محمود کشاورز اظهار کرد: شرکت گاز استان در راستای اصلاح و بهینه‌سازی مصرف گاز موتورخانه‌های مدارس به صورت رایگان نسبت به نوسازی موتورخانه‌های مدارس در سطح استان اقدام کرد.

وی افزود: در طول سال گذشته بیش از ۵۰ موتورخانه مدارس استان اصلاح و بهینه‌سازی شده که برای این موضوع بیش از شش میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه سازی پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه عایق‌کاری موتورخانه، تنظیم مشعل و نصب رسوب‌گیر سختی آب برای مدارس به صورت رایگان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح گاز مصرفی هر مدرسه تا ۱۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

کشاورز با اشاره به اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتور خانه‌ها از سال ۱۳۹۹، تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه شرکت ملّی گاز، با توجه به میزان مصرف گاز موتورخانه، مشمول پرداخت کمک هزینه اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه حداکثر تا ۱۰۰ درصد از سوی شرکت گاز استان می‌شوند.

وی اضافه کرد: شهروندان با استفاده از پرداخت هزینه توسط شرکت گاز، هزینه‌های مستمر مصرف گاز و استهلاک موتورخانه و آلاینده‌های زیست‌محیطی را کاهش دهند.

نظر شما