شناسهٔ خبر: 66895416 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از شرکت گاز ایلام بخاطر اصلاح و بهینه سازی رایگان موتورخانه مدارس استان تجلیل شد

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸۰ موتورخانه مدارس در سطح استان ایلام استان ایلام خبر داد و گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف گاز موتورخانه‌های مدارس استان بیش از ۱۶ میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه‌سازی پرداخت شده است. مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اصلاح و بهینه‌سازی ۱۸۰ موتورخانه مدارس در سطح استان ایلام استان ایلام خبر داد و گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف گاز موتورخانه‌های مدارس استان بیش از ۱۶ میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه‌سازی پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ محمود کشاورز در حاشیه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان افزود: شرکت گاز استان  در  راستای اصلاح و بهینه سازی مصرف گاز موتورخانه های مدارس به صورت رایگان به نوسازی موتورخانه های مدارس در سطح استان پرداخته  است.

وی تأکید کرد: در طول سال گذشته بیش از ۵۰ موتورخانه مدارس استان اصلاح و بهینه سازی شده که برای این موضوع بیش از ۶ میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه سازی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت:در این طرح؛عایق‌کاری موتورخانه، تنظیم مشعل و نصب رسوب‌گیر سختی آب برای مشترکان مشمول بصورت رایگان انجام می‌شود که با اجرای آن علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز، باعث کاهش هزینه گازبهای آنها نیز خواهد شد.

کشاورز با اشاره به اینکه با اجرای این طرح گاز مصرفی هر مدرسه تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد، اظهار داشت: طرح ملّی اصلاح و بهینه‌سازی موتور خانه‌ها در سال ۱۳۹۹ آغاز شده و متقاضیان پس از ثبت‌نام در سامانه شرکت ملّی گاز و با توجه به میزان مصرف گاز موتورخانه، مشمول پرداخت کمک هزینه اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه حداکثر تا ۱۰۰ درصد هزینه اجرای آن از سوی شرکت گاز استان می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این طرح به منظور کاهش هدر رفت انرژی و اصلاح مصرف گاز در موتورخانه آغاز شده و فرصتی مناسب برای انجام اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه است که مردم از این فرصت استفاده کنند و با استفاده از پرداخت هزینه توسط شرکت گاز، هزینه‌های مستمر مصرف گاز و استهلاک موتورخانه و آلاینده‌های زیست محیطی را کاهش دهند.

نظر شما