شناسهٔ خبر: 66901633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اصرار مهاجم آرژانتین به ماندن مسی در تیم ملی

خولیان آلوارس ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی همچنان به حضورش در تیم ملی آرژانتین ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، لیونل مسی برنده ۸ توپ طلا در ماه ژوئن ۳۷ ساله خواهد شد و قرار است تابستان در کوپا آمریکا رقابت کند. هیچ نشانه‌ای از افت در بازی مسی دیده نمی‌شود و تعداد گل‌ها و پاس گل‌های او در اینتر میامی نشان دهنده این امر است.

همچنان این سوال مطرح می‌شود که مسی تا چه زمانی به فوتبال بازی کردن ادامه خواهد داد؟ مسی که با آرژانتین قهرمانی در  جام جهانی ۲۰۲۲ را به دست آورده است به دنبال حضور در جام جهانی بعدی است.

آلوارس، مهاجم منچسترسیتی مشتاق است که مسی  حالاحالاها برای آرژانتین بازی کند. او در پاسخ به ESPN در پاسخ به این سوال که آیا مسی در تیم خواهد ماند؟ گفت: بیایید امیدوار باشیم که مسی بماند. او خودش تصمیم می‌گیرد که تا چه زمانی به فوتبالش ادامه دهد. ما می‌خواهیم مسی تا جایی که ممکن است برای آرژانتین بازی کند.

مسی  در ۱۸۰ بازی ملی ۱۰۶ گل برای کشورش به ثمر رسانده است. او به پرافتخارترین بازیکن تاریخ تبدیل شده اما میل بی وقفه برای بهترین بودن باعث شده او همچنان عطش رسیدن به موفقیت داشته باشد.

آرژانتین قرار است در مرحله گروهی با پرو، شیلی و کانادا پیکار کند.

آرژانتین، مدافع عنوان قهرمانی کوپاآمه‌ریکا و جام جهانی است. آلبی‌سلسته در دوره قبل توانست برزیل را در دیدار نهایی شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. در آن زمان تیم ملی آرژانتین ۶.۵ میلیون دلار به عنوان قهرمان مسابقات کسب کرد.

انتهای پیام

نظر شما