شناسهٔ خبر: 66901538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری قاچاقچی چوب بهشهر در حین قطع درختان ۲۵ ساله

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق درجنگلهای خلیل شهر آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایشگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر قلی پور در تشریح این خبر، گفت: برابر گزارشات مردمی در خصوص قطع درختان در جنگل‌های خلیل شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با همکاری ماموران منابع طبیعی با تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی و ضمن دستگیری این قاچاقچی چوب در حین قطع درختان، موفق به کشف ۲ تن چوب قاچاق ۲۵ ساله شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری زوج سارق و کشف ۱۰فقره سرقت طلا و جواهر در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری زوج متهم به سرقت طلا و جواهر و کشف ۱۰ فقره سرقت از جواهر فروشی ها خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در خصوص این خبر، اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره کش‌روی و کلاهبرداری با ترفندهای فریبنده  از طلا فروشی‌ها توسط یک آقا و خانم، پی گیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی این زن و مرد کلاهبردار زن را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی به  ۱۰ فقره سرقت و کش‌روی اعتراف که با هماهنگی قضایی طلاهای مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای  متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک،مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ جهت بررسی به پلیس اعلام نمایند.

انتهای پیام

نظر شما