شناسهٔ خبر: 66900063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند

استاندار خراسان رضوی با صدور احکامی اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد. استاندار خراسان رضوی با صدور احکامی اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی را برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، با صدور احکام جداگانه ای "امیر فریدنیا" را به عنوان عضو و دبیر ستاد و مسوول کمیته سیاسی، "مرتضی رحمانیان یزدی" را به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات، "محمد زهدی" را به عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی، "حسن امیری" را به عنوان عضو و مسوول کمیته فناوری اطلاعات و "علی اصغری" را به عنوان عضو و مسوول کمیته آموزش و پژوهش معرفی و منصوب کرد.

وی همچنین "احسان یوسفی" را به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی، "احمد قوسیان مقدم" را به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی، "محسن مجتبی پور" را به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی و "غلامحسین قنبری" را به عنوان عضو ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب کرد.

استاندار خراسان رضوی دیروز نیز طی حکمی سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی خود را به عنوان رییس ستاد انتخابات استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب کرد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، این استان با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت پارسال و در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهار میلیون و ۵۵۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن داشته است.

نظر شما