شناسهٔ خبر: 66898950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سقوط مرد جوان تهرانی به چاه ۷ متری در حمام+ فیلم

اقتصاد ایران: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از سقوط مرد جوان تهرانی به چاه ۷ متری در حمام یک منزل مسکونی قدیمی در خیابان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: ساعت ۷:۵۱ دقیقه صبح امروز یک حادثه فروکش کردن کردن کف یک منزل در خیابان قزوین، خیابان امامزاده عبدالله کوچه بهفر اعلام و بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه می رسند، مشاهده کردند که در یک منزل قدیمی دو طبقه در گوشه حیاط یک حمام به وسعت ۴ متر بوده که زیرش چاه قدیمی داشته و یک مرد ۳۴ ساعته به یکباره کف حمام ریزش و فرد به داخل چاه حدود ۷ متری سقوط می‌کند.

ملکی بیان داشت: خوشبختانه این چاه البته خیلی پر از آب و فاضلاب نبود و آتش نشانان فرد حادثه دیده را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حوادث ریزش چاه گفت: برخی مواقع در خانه‌های قدیمی که هنوز از چاه استفاده می‌کنند؛ این حوادث رخ می‌دهد. برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی لازم است که چاه خانه‌ها از سوی افراد با تجربه بررسی شود. این چاه‌ها باید به موقع تخلیه شوند همچنین روی دهانه آنها نباید جسم سنگین قرار داده شود.

برچسب‌ها:

نظر شما