شناسهٔ خبر: 66897464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در خراسان جنوبی

برگزاری ۳۰ مراسم محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

۳۰ مراسم محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

برگزاری ۳۰ مراسم محوری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد گفت: دو هزار زائر از استان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام در بیرجند، افزود: این مراسم یکشنبه سیزدهم خرداد در حسینیه جماران ساعت ۱۹:۳۰، در تاریخ ۱۴ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ در مدرسه سفیران هدایت و  مراسم گرامیداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد نیز  سه شنبه ۱۵ خرداد در مسجد الرسول بازار بیرجند  برگزار می‌شود.

وی گفت: در حاشیه این مراسم‌ ها مسابقه های فرهنگی، هنری و تبیین گفتمان امام راحل نیز برگزار  می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین باری دیگر از حضور پرشور مردم و صدا و سیما در انعکاس مراسم باشکوه و قدرشناسانه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید قدردانی کرد و گفت: مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانشان  همچنان در سطح استان به صورت مردمی و خودجوش ادامه دارد.

حجت الاسلام مشرفی افزود: دو مراسم ویژه بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش فردا شب در آستان مبارک شهدای باقریه و مسجد مصلی هیئت ابوالفضلی بیرجند برگزار می‌شود.

در این جلسه همچنین از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در ۱۹ بقعه متبرکه به مناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد خبر داده شد.

نظر شما