شناسهٔ خبر: 66896415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رضاپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

شهيد آيت الله سيد ابراهيم رئيسي و تجليل مردم از وي دروغگويان سياسي را رسوا کرد

صاحب‌خبر -
شهيد آيت الله سيد ابراهيم رئيسي و تجليل مردم از وي دروغگويان سياسي را رسوا کرد

خبرگزاری آریا- حجت الاسلام والمسلمین رضاپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش ابعاد شخصیتی و جایگاه آنان در بین مردم ایران را تببین کرد.

به گزارش خبرنگارآریادرساری، حجت الاسلام والمسلمین رضاپور مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش که با حضور مدیران ستادی، شهرستانی و کارکنان اداره کل دامپزشکی مازندران و اداره کل عشایری استان در اداره کل دامپزشکی استان مازندران برگزار شد گفت: بسیار کم هستند مسئولینی که محبوبیت و مقبولیت ابتدای شروع به کار خود را تا پایان مسئولیت حفظ کنند.

وی با اشاره به استقبال و قیام مردم برای تجلیل از شهدای خدمت در مقابل با مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم به عنوان یک قهرمان ملی امنیت را برای کشور و مردم به ارمغان آورد و این حجم از استقبال و محبوبیت دور از انتظار نبود اما شهید آیت الله رئیسی  و تجلیل مردم از وی دروغگویان سیاسی را که می‌گفتند مردم از مسئولین خود، حاکمیت و روحانیت بیزارند را رسوا و خط بطلانی بر ادعای فریبکارانه آنان کشید.

وی با محکوم کردن چالش‌ها و کارزارهای سیاسی علیه شهادت رئیس جمهور و همراهانش گفت: مردم ایران نجیب‌زاده هستند و رئیس جمهور این ملت نه در هرزگی و عیاشی بلکه در راه خدمت رسانی به این مردم در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور در نقطه مرزی با بدترین شرایط به شهادت می‌رسد حال آنکه مدیران و سردمداران اپوزیسیون و دشمنان این ملت حتی نمی‌توانند مجموعه خود را مدیریت کنند و با کوچکترین تلنگر از هم می پاشند.

وی افزود: مردم ایران شریفند و عزت، شرافت و نجابت آنان رفتارها و گفتارهای زشت هتاکان را که در قبال شهادت خادمینشان بر نمی تابند.

وی در خصوص ناملایمت‌ها و بدرفتاری‌های گروه‌های سیاسی در داخل کشور به این شهدا در دوران حیاتشان گفت: این سید بزرگوار در قبال همه این ناملایمت‌ها و بی‌مهری‌های سیاسی سکوت کرد و سعی کرد تا مردم را وارد مسائل حاشیه‌ای نکند و اذهان آنها را درگیر نکند چرا که آن را خواست مقام معظم رهبری می‌دانست.

رضاپور شهید رئیسی را مطیع محض رهبری فرزانه خواند و افزود: ایشان در کلامشان خود را طلبه و خادم ملت می‌دانستند و مردم فرق بین خادم و غیر خادم را می‌دانند.

با تاکید بر اینکه مردم ایران بار دیگر با جهاد خود در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد گفت: این مردم با خون رئیسی و مدل و منش خدمت رسانی و راه رئیسی در انتخابات شرکت کرده و رای می‌دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 3 اولویت برای افرادی همچون مقام معظم رهبری حاج قاسم و شهید رئیسی وجود دارد که موجب محبوبیت آنها در بین مردم گردید و هر کسی این سه ضلع را در خود ایجاد کند حتماً محبوب ملت خواهد بود.

وی وجود توحید یعنی باور به وجود و قدرت خداوند و اتکا به خواست خدا و توکل به آن؛  ولایت پذیری یعنی، اطاعت محض از ولایت و فدا شدن برای ولایت دو دو ضلع مهم از این اضلاع دانست و افزود: توجه به مردم، علاقه به خدمت به مردم که تنها در عمل خود را نشان می‌دهد مولفه سوم برای محبوبیت است که شهید رئیسی در سه سال خدمت در دوران ریاست جمهوری خود همچون سال‌های گذشته در مسئولیت‌های مختلف نشان داد هدفی جز خدمت به مردم نداشته و ثابت کرد مسئولین رعیت و خدمتگزار مردم و مردم اربابان رجوع هستند و مسئول باید تمام تلاش خود را برای رضایت اول خداوند و مردم انجام دهد.

در این مراسم دکتر آقاپور مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: امروز شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی الگوی مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه های علوی، علمی و رضوی در جامعه هستند. که مبنا و پایه آن اطاعت تام، بی قید و شرط و گوش به فرمان بودن رهبری است.

وی آیت الله رئیسی را یک نعمت بزرگ همانند سردار قاسم سلیمانی دانست و افزود: معتقدم قدر آنها را ندانستیم  و این نعمت از ما گرفته شد و آنان به دعا و آرزوی خوشان که شهادت بود رسیدند.

آقاپور تصریح کرد:  خون این سید بزرگوار  قطعا برکات نازله و واصله زیادی برای این ملت دارد چرا که با روحیه امام رضایی و فاطمی دست از دعا و کمک به ملت ایران بر نمی دارند.

وی گفت: این سید بزرگوار حاکم بر قلب  های مردم بود و علیرغم تمام حجمه ها و دروغ ها و تهمت هایی که زدند وعده الهی ، تعز من تشا و تزل من تشا به زیبایی محقق شد، که این جمعیت مردم در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید رییسی شرکت کردند و القاب زیبایی مثل  شهید جمهور، سیدالشهدا خدمت، خادم الرضا، خادم المحرومین که امروز بر سر زبان ها است ، شاهد و

شاهد و گواه  این وعده الهی هست،

 وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص دولت سیزدهم و رئیس جمهور گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در تمجید از دولت سیزدهم در هفته دولت و لقب مرد خستگی ناپذیر به این مرد بزرگ حجت را بر همه ما تمام کرده است.

 

 

نظر شما